Je hebt allebei je kids buiten laten spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Gawaine het volgende:
Jemig ligt me hier toch een berg sneeuw voor de deur![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:33 schreef Gawaine het volgende:
Jemig ligt me hier toch een berg sneeuw voor de deur![]()
[afbeelding]
Ja, maar jij hebt dan ook 2 lelijke bikes waar je niet mee gezien wil worden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:17 schreef stinkie het volgende:
Jezus, vuile motorpoetsers. Zomers eens een tuinslang, dat is het. Ik heb dat vuil nodig om de kuipdelen bij elkaar te houden en bescherming te bieden tegen pekel
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Tweeenhalf uur gereden over een stuk waar ik normaal een uur over doe.
Vijf kleine slippartijtjes, en een keer bijna de vangrail in op de andere rijbaan.![]()
En het het wordt nog een stuk slechter as we speak posting.![]()
Heb rode ogen van het geconcentreerd rijden.![]()
Manstuff...ff tegenelkaar opbieden ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef worldpimber het volgende:
What about al die ploatjes hier ineens
Heeft mischien met TT te makenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef worldpimber het volgende:
What about al die ploatjes hier ineens
Optie staat nog.......m.a.w. hij heeft geen haast...ik dus ook niet, en had zowiezo afgesproken om ut over de feestdagen te glijden tillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
@ Rebbel
Heb je nog iets af kunnen spreken over de R6? <Insert: nieuwsgierig.emo>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Optie staat nog.......m.a.w. hij heeft geen haast...ik dus ook niet, en had zowiezo afgesproken om ut over de feestdagen te glijden tillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja doh.
Ff vergeten, maar wie leest dan ook TT/OP![]()
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef FemaleRebbel het volgende:Splashtime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar troost je dan met de gedachte dat ik voor de volgende winter een fantastische aanbieding voor je heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen [afbeelding]
< insert smiley bewegende wenkbrauwen>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sportschool.
![]()
Ach, ik heb ooit toen mijn allereerste koekblik stukging voor 250 gulden een Panda gekocht,quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Ik ben bang dat m'n autootje de winter niet haaltdat zou betekenen dat ik geen nieuwe 636 kan kopen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@beater, blijf toch lekker thuis met dit baggerweer
Dat accunieuws vind ik niet zo leuk eigenlijk, ben bang dat die van mij het ook gaat begeven
edit
ff het brommerverhaaltje in een spoiler gezet![]()
daar zijn al genoeg topics van, ik kan er geen 3 tegelijk volgen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
Laten we van het volgende Topic een mooi Dakar Topic maken!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Stoere mannen!
Vanwaar dat gevechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was een heel gevecht bij de Wibramaar we hebben wel 2 flacons Dasty kunnen bemachtigen
dankzij Raus haar gevechtskunsten zijn we er ook redelijk ongeschonden weggekomen
![]()
[afbeelding]
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Accu stuk = panda financieel total lossquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal aan de hand met dat ding ?
hieroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan ook 2 lelijke bikes waar je niet mee gezien wil worden.
[..]![]()
D: D::DS:D:D:D: D:
![]()
: Waar heb je dat filmpje vandaan ?@?!@?!??@@!!! e111eeninseinszweiedrei
:E#:D!
Die is nieuwe voor me
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:45 schreef hicham het volgende:
Dit zou de komende dagen ook wel van pas kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |