teveel pilsjes gehad vanmiddagquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:was ik toch op de bank in slaap getieft

Weet je het weer?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's een goed herkenbare foto idd.

Het nummer waarmee Live Aid ooit begon!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef I_doubt het volgende:
641 Status Quo Rockin' all over the world

Natuurlijk!quote:

verrek, jaquote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Het nummer waarmee Live Aid ooit begon!

nooouuuuu oud....dat valt wel mee, oude rock en roll noem ik de 50's rock en rollquote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef I_doubt het volgende:
ouwe rock en roll

De Beatles komen toch zeker in hun eentje wel aan 2000 nrs?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef Jane het volgende:
Als The Beatles allemaal van die lange nummers hadden gemaakt, dan zouden ze een dag eerder met de Top 2000 moeten beginnen.

En terecht!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef Gatalin het volgende:
Een cover waarvan zelfs John Fogerty himself zegt dat hij beter is dan het origineel!

nou dan ken ik er heel veel nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Beatles komen toch zeker in hun eentje wel aan 2000 nrs?

Bij lange na niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
De Beatles komen toch zeker in hun eentje wel aan 2000 nrs?

Applaus trouwens voor je, I-doubt! Voor alle songteksten.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef Zw0rld het volgende:
Hij gaat weer goed i_doubt.

met alle solodingen, nummers voor anderen en covers erbij dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Net iets meer dan 200 (officieel) uitgebrachte nummers. Wat betekent dat een kwart van hun totale repertoire in de Top 2000 staat.

wat nog heel veel is voor de vrij korte periode waarin ze (in de studio) bij elkaar warenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Net iets meer dan 200 (officieel) uitgebrachte nummers. Wat betekent dat een kwart van hun totale repertoire in de Top 2000 staat.

Ronquote:

Weet ik niet...Yoko is overal Bigquote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom moet ik nu weer aan Yoko denken?

quote:Op donderdag 29 december 2005 20:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waarom moet ik nu weer aan Yoko denken?

Nou, dan weet ik het niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
met alle solodingen, nummers voor anderen en covers erbij dan?

met covers komt alleen Yesterday al dik over de 2000quote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
met alle solodingen, nummers voor anderen en covers erbij dan?

Quoteje van Wikipedia:quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
met covers komt alleen Yesterday al dik over de 2000![]()
Zullen we een Yesterday Top 3000 doenquote:"Yesterday" listed as the most covered song in history with over 3000 existing versions

Ja, mee eens.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Power of love is mooi, ja..
jammer dat het zo'n kerstnummer geworden is..

Ben bang dat zelfs ik dat niet trek.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Zullen we een Yesterday Top 3000 doen![]()

Komt misschien ook wel een beetje door die clipquote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Power of love is mooi, ja..
jammer dat het zo'n kerstnummer geworden is..

Doe mij er ook maar 1quote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef dwerg het volgende:
Ik ga even koffie zetten.

ik wou al niks zeggen...maar FGTH en The power of love boeit mij ook maar heel weinigquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef cafca het volgende:
FGTH is zo'n bandje dat iedereen goed vond/vind behalve ik...
Ik vind alleen die cover van Born to RUn wel leuk

Inderdaad: wel of nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Ja, maar is ze nu wél of niet dood aan het einde, jongens? Schijn je avonden lang over te kunnen discussieren.

Idd!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef dwerg het volgende:
Er was ook al iemand van het personeel die vertelde dat Patsy van Rein de Vries zijn eerste single was. Dat soort dingen zeg je toch niet in het openbaar.

Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
Ja, maar is ze nu wél of niet dood aan het einde, jongens? Schijn je avonden lang over te kunnen discussieren.

ik zou zeggen dat ze dood is...of anders een kamerplantjequote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef Jane het volgende:

Is dat een boodschap aan Jacques, i_doubt?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef I_doubt het volgende:
637 Michael Jackson Beat it

quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat een boodschap aan Jacques, i_doubt?

Ik zeg dood, the end. Volgende nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat ze dood is...of anders een kamerplantje

quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat een boodschap aan Jacques, i_doubt?

Ja, dat was best wel vroeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Jane het volgende:
Heb ik trouwens gisteren of zo nog wel gehoord.

heej sunnyquote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef SunChaser het volgende:
Net in de auto lekker zitten luisterenhelaas kort ritje

Kan een reden zijn, maar ook veels teveel gegetenquote:

Da's ook niet zo héél erg moeilijk na Jacques.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef I_doubt het volgende:
Dit is toch 10 x zo goed !

dan valt vrijwel alles te waarderenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's ook niet zo héél erg moeilijk na Jacques.
Al moet ik zeggen dat ik Manuela in het juiste gezelschap en met heel veel drank op wel kan waarderen.

Hee!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef SunChaser het volgende:
Net in de auto lekker zitten luisterenhelaas kort ritje
Idd. Ben wel eens lekkerder wakker geworden.quote:
quote:Toen draaiden ze ook Een Vriend van Hazes, en na elke zin had ik de onbedwingbare neiging om 'uit de goot, hoer!' te schreeuwen.

IK heb een nichtje die naar haar vernoemd isquote:Op donderdag 29 december 2005 20:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's ook niet zo héél erg moeilijk na Jacques.
Al moet ik zeggen dat ik Manuela in het juiste gezelschap en met heel veel drank op wel kan waarderen.

Is de koffie al klaar?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef dwerg het volgende:
Vroeger he, toen hij nog best wel goed was.

Vreselijk ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef Zw0rld het volgende:
Hierna het grooooootste ZEIKNUMMER ooit![]()
![]()
X 10000000
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |