Kan bijna niet anders, hè? Nu ik terug ben.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef peaceman het volgende:
Komen de Cats alsweer Jane?
dat was het eerste wat mij te binnen schoot, maar dat vond ik erg voor de hand met een gitaar, en ik hoorde er ook weinig Blackbird inquote:Op donderdag 29 december 2005 19:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blackbird, lijkt mij
Ze vonden dat Jeanny van Falco er niet in hoort (wel dus, vind ik) en ze vonden het belachelijk dat Jeff Buckley ontbreekt en dat is volledig waar. Jeff hoort erin!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat hij niet in de Top2000 staat (met Grace) en een andere artiest/nummer weet zo even niet meer welke wel, vond Matthijs belachelijk en ik ben het met hem eens.![]()
Nou.... lekker....? Mwah...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef Terreros85 het volgende:
welkom terug Zw0rld/Jane, lekker gewerkt ?
De titel is wel goed.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:57 schreef I_doubt het volgende:
Ik geloof dat ik een verkeerd nummer heb neergezet![]()
Falco hoeft er van mij helemaal niet in...ik was het er dus wel mee eensquote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze vonden dat Jeanny van Falco er niet in hoort (wel dus, vind ik)
Natuurlijk kijkt iedereen dan Nederland 3quote:
Lekker toch die SQL commando;s inkloppen.quote:
Geen radio op je telefoon? Daar doe ik het mee als ik in de trein zit en dat werkt perfect!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef Mister_Slide het volgende:
Weet iemand of je nog ergens voor weinig geld van die kleine radio'tjes kan kopen? Je weet wel, van die dingen die je in je oor kan doen, waarmee je gewoon ouderwets radio kan luisteren. Ik zit morgen toch wel zo'n 3 uur in de trein, en wil m'n weinige top2000 tijd natuurlijk niet verpesten met zinloos uit het raam kijken
Bij de blokker voor 3 of 4 euro.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef Mister_Slide het volgende:
Weet iemand of je nog ergens voor weinig geld van die kleine radio'tjes kan kopen? Je weet wel, van die dingen die je in je oor kan doen, waarmee je gewoon ouderwets radio kan luisteren. Ik zit morgen toch wel zo'n 3 uur in de trein, en wil m'n weinige top2000 tijd natuurlijk niet verpesten met zinloos uit het raam kijken
Een stukje opvulling welke niet nodig was . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 19:43 schreef the_disheaver het volgende:
Maar dat nummer wat op 0 staat is 'n Ons geluk' terwijl 'heb je even voor mij' is uitgezonden.
Nee.. ik heb echt een heel oud dingquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Geen radio op je telefoon? Daar doe ik het mee als ik in de trein zit en dat werkt perfect!
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Nee.. ik heb echt een heel oud dingDat nog geeneens polyfone beltonen kan afspelen enzo
Ok bedanktquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Bij de blokker voor 3 of 4 euro.
Ik moet de mijne ook twee keer per dag opladenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was
1:05 vannachtquote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Jane het volgende:
Was wel te laat thuis om de video op tijd aan te zetten voor Top 2000 A Go Go.Weet iemand uit z'n hoofd hoe laat het herhaald wordt?
* Jane zit nog een beetje bij te komen en is lui.
Oh, hallo Zw0rld!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Zw0rld het volgende:
* Jane Heeft Zw0rld geen gedag gezegd.![]()
Jij ook al ??quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Mister_Slide het volgende:
Nee.. ik heb echt een heel oud dingDat nog geeneens polyfone beltonen kan afspelen enzo
Paul speelt er een stukje in op gitaarquote:
* Zw0rld heeft dat gepost.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Jeeeee Land of confusionheeft ook een leuke clip
![]()
Spitting Imagequote:Op donderdag 29 december 2005 20:07 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
* Zw0rld heeft dat gepost.
Hoe heet die poppen serie ook alweer
Mooi!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Morgen zeker weer Top 2000 A-Go-Go kijken met een interview met Paul McCartney![]()
En waar ik gisteren aan dacht, wat nog niet in het Beatles invloed lijstje stond volgensmij, naamgever van the Ramonesquote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Mooi!
Ook wel terecht, want al met al moet hij toch ongeveer de meest succesvolle Top 2000 artiest zijn. Met al die Beatlesnummers, zijn solo-hits (al dan niet met Wings) en nog een paar nummers die hij geschreven en/of geproduceerd heeft.
Je hebt gelijk! Niet aan gedacht!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
En waar ik gisteren aan dacht, wat nog niet in het Beatles invloed lijstje stond volgensmij, naamgever van the Ramones![]()
![]()
Ja ja jaquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:11 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ja ja ja
Een nummer voor onze Jane...
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
Maar ik vind het ook gewoon echt een mooi nummer hoor.Al voordat FOK! bestond en ik bedacht dat 'Jane' wel een aardige nick zou zijn.
Sorry....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]..heet je niet echt zo dan?
Mijn nick is ook niet mijn echte naamquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]..heet je niet echt zo dan?
Wou ik ook zeggen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef I_doubt het volgende:
edit: te vroeg
Dan begrijp ik wel waarom je een andere naam als nick heb gekozenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Sorry....
Staat ook gewoon in mijn profiel hoor...
Eigenlijk heet jij MrGoodGuy, toch?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn nick is ook niet mijn echte naam![]()
Ik durf bijna niks meer te zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat méén je nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Dan begrijp ik wel waarom je een andere naam als nick heb gekozen
Je zou het niet verklappenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk heet jij MrGoodGuy, toch?
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn nick is wel mijn echte naam
Ik heb een nogal traumatische ervaring met een meisje met dezelfde naamquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mijn nick is wel mijn echte naam
Engquote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je zou het niet verklappenmijn hele imago weg
![]()
mijn foto wat doe jequote:Op donderdag 29 december 2005 20:19 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Eng
[afbeelding]
een goodguy doll
Waarom nietquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik durf bijna niks meer te zeggen![]()
Oh... maar ik weet dan niet meer hoe je eruit ziet.quote:
Ik twijfel een beetjequote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom nietJe hebt mijn echte naam vandaag al kunnen lezen
![]()
Ja, goed he?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef I_doubt het volgende:
Symfonische Rock ? !
Hij staat wel als dik 18 minuten in de lijst, dus die kans zit er goed inquote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Ferdo het volgende:
En dan staat er later ook nog Close To The Edge op het programma. Zullen ze de volledige 18 minuten draaien?
Ik dacht het wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh... maar ik weet dan niet meer hoe je eruit ziet.
En je hebt geen fotoboek.
Hebben we elkaar gesproken?
Een jaar lang top 2000quote:Op donderdag 29 december 2005 20:26 schreef Jane het volgende:
Als The Beatles allemaal van die lange nummers hadden gemaakt, dan zouden ze een dag eerder met de Top 2000 moeten beginnen.
Da's een goed herkenbare foto idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:25 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik dacht het wel.
Ik sta op de foto bij glasbak.
[afbeelding]
Rechts is Zw0rld.![]()
![]()
teveel pilsjes gehad vanmiddagquote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:was ik toch op de bank in slaap getieft
Weet je het weer?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's een goed herkenbare foto idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |