dan gaat het bij mij niet zo goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef Eilanden het volgende:
dat hoort de directe link te zijn naar de stream?
dan ga je toch naar manutd.comquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
dan gaat het bij mij niet zo goed.
ik word ook gek van die chinese onzin.
TVants werkt hier nog niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vitesse - Feyenoord wordt inderdaad gestreamd.
Hopelijk Ajax straks ook. Verbinding is nog niet echt heel relaxed
wat is de link van tv ants?quote:
ik heb net sopcast gedownload. En ik zie nu een lijstje met kanalen. Hoe vind ik het versatelkanaal?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sopcast werkt prima
Nederlands commentaar, gewoon het sateliet kanaal van Versatel.
daar kijk ik ook. Maar daar staat niet hoe ik op het juiste kanaal moet komen. Hij staat er bij mij niet bij namelijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:46 schreef Afunados het volgende:
Op voetbalinbeeld.nl staat het uitgelegd
Ik krijg 'm trouwens niet meer terug..
je moet dit doen: http://www.voetbalinbeeld.nl/zondag.htm#Eredivisie_wedstrijden en ik moest ook ff het programma herstarten voordat ik 'm zag.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
daar kijk ik ook. Maar daar staat niet hoe ik op het juiste kanaal moet komen. Hij staat er bij mij niet bij namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |