Volgens mij zit hier het probleem...bij mij lukte de update wel, en MRC werkt gewoon prima op media playerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
der is een nieuwe versie van sopcast... Zonet bood ie zelf aan die up te daten maar dat wilde ik niet. Nu kan ik dat zo niet vinden....
Ik heb hem wel geupdate maar hij werkt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef One_conundrum het volgende:
der is een nieuwe versie van sopcast... Zonet bood ie zelf aan die up te daten maar dat wilde ik niet. Nu kan ik dat zo niet vinden....
Een half uur geleden dat hij het bij mij anders prima! En nu een fatal error.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Bij mij opent dat MRC ook niet. Ik lees op http://www.voetbalinbeeld.nl/sopcast.htm dat je voor MRC, VLC Media Player moet gebruiken. Ik heb dat programma geinstalleerd en gedaan wat er verder op die pagina staat uitgelegd, maar weet iemand hoe en wanneer dat MRC dan gaat spelen (er gebeurt hier namelijk niets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |