portmappings??quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef raptorix het volgende:
Als nou eens wat meer mensen zorgen voor de juiste portmappings heeft iedereen geod beeld,pfffffff
In leeken taal:quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:24 schreef raptorix het volgende:
Als je achter firewall, of router zit kan je altijd wel een downstream hebben, maar om te kunnen uppen moet je wel juiste instellingen hebben, hoop mensen hebben dat niet ingsteld of weten niet hoe het moet, waardoor de algemene upstream stukken lagen liggen.
vertel...quote:
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:15 schreef Nickvw het volgende:
streams voor vanavond:
http://voetbalinbeeld.nl/dinsdag.htm
zou je wel zeggen.. ik hoop btje goede kwaliteitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flink wat dus, daar moet er toch wel één van werken neem ik aan.
http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=41626 zijn allebei op PPlive Macao Soccer TV te vinden dus. in dit topic staat een rechtstreekse linkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:24 schreef kikoooooo het volgende:
Nog niets bekend over real/barca voor vanavond?
Ik hoop trouwens ook dat ze de Sugar Bowl dan onderbreken, want die is om 9 uur nog lang niet afgelopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:23 schreef Yeahinho het volgende:
Nu werkt ie idd nog goed met dat American Football, hopelijk over 3 kwartier nog steeds het geval.
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:42 schreef Thieske het volgende:
Guangdong Sport via tvkoo is wel te doen vind ik.
Je hebt gelijk, ESPN ziet er inderdaad beter uit. Nou maar hopen dat ze de wedstrijd echt uitzenden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef BennyNL het volgende:
[..]
nou nee...het beeld is zeker niet beter en over het geluid hoeven we het helemaal niet te hebben
Beter dan ESPN op TVKoo zul je niet krijgen. ikzelf vind er niks mis mee
Shanghai (ppvlive) is ook wel aardig, ESPN op Tvkoo bufferde bij mij ook redelijk veel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
ESPN via tvkoo loopt hier nu al te bufferen als een gek, guandong via pplive loopt prima! Ik zie ze al warmspelen
Ja tis goed dat ik de rugnummer herkendequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:57 schreef Helly het volgende:
De opstellingen, in het Chinees. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |