quote:zeer strak beeld via Sopcast, alleen is er 'n interview met v. Hintum op.. Komt trouwens van Versatel dat beeld..
Je moet sopcast even openen, ik weet zo niet welke precies..quote:
goal2 van TVkooquote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
link......................
of je zoekt zelf ff, staat gewoon op de site van sopcast: PSV - FC Twente.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:38 schreef M.Melandri het volgende:
link......................
Wat zegt ie nou, goal2 van TvKoo.. Zoek op de zender met de meeste gebruikers..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:39 schreef M.Melandri het volgende:
welkle zender dan?
Zal ik doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Schema, downloadlinks en handleiding
Wel zo handig voor al die mensen die niet weten wat ze moeten doen.
(kun je dit even aan de OP toevoegen Cornolio?)
TVkoo streamt bij mij 1 minuut, en daarna moet ie een hele tijd bufferen, ben er niet kapot van.quote:
gewoon ff wachten..hij buffert idd iets van 3x achter elkaar maar daarna loopt ie heel soepelquote:Op donderdag 29 december 2005 18:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
TVkoo streamt bij mij 1 minuut, en daarna moet ie een hele tijd bufferen, ben er niet kapot van.
*zucht*quote:Op donderdag 29 december 2005 19:00 schreef S-Two het volgende:
Er komen bij mij nu steeds Goal TV reclames voorbij ofso![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
*zucht*
Ooit van rust tussen de 1e en 2e helft gehoord?
Als je geen poorten hebt openstaan dan heb je helemaal nix, dus ik denk dat die wel openstaan inmiddelsquote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Moet je voor TVKoo ook poorten open zetten ,want het gaat wel erg traag?
Nee, maar als ik de UL en DL onderin zo zie heb je volgens mij wel een behoorlijk snelle verbinding nodig om het een beetje te laten draaienquote:Op donderdag 29 december 2005 19:05 schreef partyyboyy het volgende:
Moet je voor TVKoo ook poorten open zetten ,want het gaat wel erg traag?
Ik heb ook niet echt veel. Heel af en toe wat beelden.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:07 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Als je geen poorten hebt openstaan dan heb je helemaal nix, dus ik denk dat die wel openstaan inmiddels
Er zijn geen tips, dit is wat je krijgt.. 't Is gratis, ben maar blij dat je nog iets te zien krijgt zoquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef elby1988 het volgende:
iemand nog tips voor het afspelen, waardoor het miss sneller zou kunnen gaan ?
Max verbindingen van 10 naar 50 zetten in windows xp.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef elby1988 het volgende:
iemand nog tips voor het afspelen, waardoor het miss sneller zou kunnen gaan ?
Hoe, wat en waar doe je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Max verbindingen van 10 naar 50 zetten in windows xp.
Als het daar in Friesland net zo is als hier inderdaad, dan zal er geen seconde gespeeld worden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef Jopiler het volgende:
Als het doorgaat... Hier in Zeeland beginnen de eerste forse sneeuwbuien. Gelukkig is het in Friesland!
Wij ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef Stpan het volgende:
Ik krijg Roda maar niet in beeld, andere Sopcast zenders werken wel, ben ik de enige?
daar is toch duidelijk geen voetbal op hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Messenga het volgende:
Ik kan MRC_Football ontvangen met VLC Player
Staat bij voetbalinbeeld.nl onder het kopje Sopcast.
Om 8 uur wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:41 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
daar is toch duidelijk geen voetbal op hoor.
nee dat geeft geen fatal error.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef One_conundrum het volgende:
ik ook fatal error, maar is Heerenveen - Ajax niet op RTL5 te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |