quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieve schat ik weet wat een PowerMac G5 is... Ik bedoelde meer een Mac mini als alternatief... Stuk goedkoper...![]()
Hoi dan maar, nerd.quote:
en ook nog eens tegen een limbabwees... my god!quote:
Waar wil je het over hebben Melkequote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef melke het volgende:
Ander onderwerp mensen!!!!!
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
en ook nog eens tegen een limbabwees... my god!![]()
mwah ik wel een nerd maar geen limbabweesquote:Op donderdag 29 december 2005 20:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
oeps ik ben ook een limbabwees![]()
Moet jij niet naar matthijs voyeuren op Ned. 3? (Holland Sport Quizzzzz)quote:Op donderdag 29 december 2005 20:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieve schat ik weet wat een PowerMac G5 is... Ik bedoelde meer een Mac mini als alternatief... Stuk goedkoper...![]()
Is ie er al weer? Matthijs is een cutie...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef demins het volgende:
Moet jij niet naar matthijs voyeuren op Ned. 3? (Holland Sport Quizzzzz)
Ja, ja!!! Ik ben er weer!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is ie er al weer? Demins is een cutie...![]()
Maar echt niet bij te houden... Als ik ergens op reageer is iedereen alweer een pagina verder. FastChat is een betere naamquote:Op donderdag 29 december 2005 20:40 schreef BONG4002 het volgende:
Wat is het hier toch altijd gezellig!
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Maar echt niet bij te houden... Als ik ergens op reageer is iedereen alweer een pagina verder. FastChat is een betere naam
The Nutty Professor...quote:
Zeg jij het maarquote:Op donderdag 29 december 2005 20:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben Melke![]()
Nee dan schrik je... (die is ongeveer 17 jaar oud)quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef demins het volgende:
Laat jij je collegekaart eens even zien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |