Leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hit's deze eeuw volgende thema!
Die zou Irma vorig jaar hebben gedaan in de bigband ronde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef BVO het volgende:
Dan gaat Raf Beyonce doen ofzo.
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk een leuk thema lijkt me zo.....
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai themaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel tof tot nu toe eigenlijk.![]()
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit was zo sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai thema![]()
Vonmd het echt een suffe uitzending
ik weet zeker dat de producers ervoor gezorgd hebben dat er vooral mainstream nummers gezongen werden..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lag helemaal aan de nummerkeuzes van de kandidaten, ze hadden ook wat meer gedurfde keuzes kunnen maken.
Ja dat vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me een beetje af waar de rock was deze week.
Hits van deze eeuwquote:Op zondag 22 januari 2006 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Welk thema wordt het volgende week? Ik dacht te horen dat het werd gezegd, maar ik ben het vergeten.![]()
Dat kan nog interessant worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hits van deze eeuw
Dus van 2000 tot nu
Vast welquote:Op zondag 22 januari 2006 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
En in die periode zit er altijd wel iets tussen wat je goed ligt en wat bij je past.
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keysquote:Op zondag 22 januari 2006 11:41 schreef Ayaxola het volgende:
Ik dacht eerst van 1900 tot 2000Vond het al zo gek, wel een beetje heel algemeen
Maar dit is wel leuk, nu krijg je denk ik ook meer nummers die beter bij de kandidaten passen. Denk voornamelijk de vrouwen veel meer van de pop zijn.
Zolang het goed gezongen wordt is er geen probleem.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
Ja, dat krijg je dan misschien wel, dat zou wel jammer zijn. Hopelijk blijft de liedjeskeuze toch nog wel leuk. Niet zo afgezaagd.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:43 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der word vast wel weer iets gezongen van Alicia Keys![]()
ik ga alvast nieuwe oordopjes kopenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef Ayaxola het volgende:
Op dat nummer kan je aardig schreeuwen aan het eind anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |