Komt vrijdag wel ok?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, CDP, je had moeten vragen hoe dat zat met die gastjuryleden!
Tsja, met contractbreuk heb je echt een probleem.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema voor volgende week was verrassend maar wel spectaculair volgens Angelique
Meer krijg je echt niet los bij ze..Idols heeft ze goed opgevoed
Doen we niet aan bronvermeldingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Andiyan het volgende:
Uit betrouwbare bron
Thema:
Jukebox Rock&Roll 50s en 60s.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doen we niet aan bronvermelding?
En toch viel het me 100% mee .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind het ook niet echt super, ik wil gewoon hippe moderne muziek horen![]()
No shit Sherlockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef RayMania het volgende:
Deze week Jukebox, volgende week Rock.
quote:
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoorquote:
Ik ook niet. Zou wel erg leuk zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat er volgende week rock was wist ik niet hoor!
Nee, gewoon lekker snoeiharde 70's rock.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Omega het volgende:
Rock zou goed zijn, maar dan niet van die Europe "it's the final countdown" muziek wat wel eens rock wordt genoemd.![]()
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Poll op Idols nu:
Welk thema zou je graag terugzien in een Liveshow?
Carnaval
41%
Karaoke
47%
Schlagerfestival
12%
Nee afschuwelijk. Ze zoeken een popidool, geen derde-rangs kroegzanger. Anders hadden ze die Dirk-jan ook wel door kunnen laten gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind ze alle drie geweldig, wat zou dat geweldig zijn![]()
![]()
Ik hoop het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
krijgen we echt rock aanstaande zaterdag? Vind ik nou niet ehct een leuke thema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |