Hij staat anders niet in het voorlopige lijstje...quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dan vind ik die van Danny leuker.
Ik heb helemaal niet gerapt, dus die slaat nergens opquote:Op donderdag 29 december 2005 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!![]()
Alleen ik heb geen admin power, dus ik kan niet iets tofs zeggen als "MissBliss moet in de crew" oid.
Wist je dat...MissBliss rap president van Nederland moet worden?
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.quote:
De barvrouw leek wel een beetje op Skaai.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Afgezien van enkele lonkende blikken naar de barvrouw was het wat dat betreft een vrij frigide bedoening.![]()
Oftewel: het was veuls tegezellig
voor een
smerige liefdesaffaire
![]()
Eigenlijk is een "wist je dat" niet toereikend voor het geven van complimenten.quote:
Kerstmis is voorbij.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet gerapt, dus die slaat nergens op
Ik wil ook een andere avatar. Interesse?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, het sneeuwt niet meer in jouw avatar.
Ja?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De barvrouw leek wel een beetje op Skaai.
En aangezien het alleen met kerst kan sneeuwen, dacht jij...quote:
Interesse in wat?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere avatar. Interesse?
Ja, ik had ook een kerstmuts op he!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En aangezien het alleen met kerst kan sneeuwen, dacht jij...
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk is een "wist je dat" niet toereikend voor het geven van complimenten.![]()
![]()
Nee, om die nieuwe te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Interesse in wat?
In jouw kerst-avatar?
Vertel liever hoe we hem hier weg kunnen krijgenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey Paltos, vertel eensch: hoe ben jij alhier in ons midden verzeild geraakt?![]()
Bupatih.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Hey Paltos, vertel eensch: hoe ben jij alhier in ons midden verzeild geraakt?![]()
Wist je dat:quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een complimentje zonder 'wist je dat' mag ook hoor
quote:
Hij wilde Bupatih op een spelfout betrappenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Vertel liever hoe we hem hier weg kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |