Hmmm, moet ik eerst Winamp erop zettenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ja ze zijn er weer![]()
Radio Bendeleider, luisteren doe je hier: http://130.89.83.67:8000/listen.pls
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef FlowDesign het volgende:
Hoebahoebahoebahop hop hop... Wij zijn twee vrienden![]()
berry van den bebberquote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ja ze zijn er weer![]()
[afbeelding]
Nope, bedrijf is heel de week dichtquote:
Wat is daar zo leuk aan?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ja ze zijn er weer![]()
[afbeelding]
Mooi geregeld.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nope, bedrijf is heel de week dicht
Volgende week 2 dagen werken en verder ben ik gisteren begonnen aan die applicatie voor die rijschoolhouder. Ben nog aan het filosoferen over de database![]()
Zo flauw dat er soms wel om te lachen is (moet er ook niet langer dan 1 minuut naar luisterenquote:
Kansloosquote:TMF start meidenversier-show
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 29 december 2005 @ 14:53
TelevisieMuziekzender TMF gaat een reallife-programma uitzenden waarin het erom draait zoveel mogelijk meiden te versieren. De deelnemers die gevolgd gaan worden in hun pogingen chickies voor zich te winnen zijn de acteurs Wouter de Jong (24) en Mark van Eeuwen (29). Het programma draait om ieder contact (flirt), en heet 'The Click Battle'.
The Music Factory belooft dat de acteurs ''alles uit de kast trekken om van zo veel mogelijk meiden aandacht te krijgen. Alles is mogelijk, als er maar gescoord wordt. Elk oogcontact of leuke reactie van een meisje is een 'click'', aldus TMF. De eerste uitzending is aanstaande zondag. Eind januari moet het aantal 'clicks' van de twee bekend zijn en wordt één van de twee tot 'King of Clicks' gekroond.
De capriolen van het duo zijn te volgen op de website Clickmore.nl.
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo flauw dat er soms wel om te lachen is (moet er ook niet langer dan 1 minuut naar luisteren)
TV maakt je hersenen week. Vooral de mensen die programma's bedenken hebben daar last van volgens mijquote:
Wat staat er in je sig?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een brommermuis?
Meneer de OP-nazi vindt da
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef blieblie het volgende:
Overigens vallen golddiggers niet op mij als ze me beter kennen is de ervaring.
Golddiggers zoeken kerels die veel geld uitgeven. Geen kerels die veel geld hebben.
Het is ook gewoon bedoeld als grapje, slimme...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:03 schreef blieblie het volgende:
Eigenlijk wel.
Ik ken haar neukhistory niet, maar ik ken er een stel die much more golddigger zijn dan alle Debby's in deze universum (hoe komt dat toch?). Maar goed, als ze het zelf zegt.
Owwwwwwwwwwww....quote:Op donderdag 29 december 2005 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is ook gewoon bedoeld als grapje, slimme...
Hey ík mag mijn motor een brommer noemen ... jíj nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik lees toch duidelijk "Mijn Brommert"
Ik had er ook streetricer van gemaakt in de OP geloof ikquote:
Vertel mij ff wat er rice is aan mijn auto...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had er ook streetricer van gemaakt in de OP geloof ik
Jep: http://danpy.autofans.nl/fok/eindhoven.txt
Honda - Japan - Rijst .... niet zo moeilijkquote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vertel mij ff wat er rice is aan mijn auto...
Allemaal OEM Honda, geen rice dus.quote:
Prachtigquote:Op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef silverpearl het volgende:
Wat een mooie auto, leuke streepjes.![]()
Ik zeg dat helemaal niet zelfquote:Op donderdag 29 december 2005 15:03 schreef blieblie het volgende:
Eigenlijk wel.
Ik ken haar neukhistory niet, maar ik ken er een stel die much more golddigger zijn dan alle Debby's in deze universum (hoe komt dat toch?). Maar goed, als ze het zelf zegt.
Waar moeten we stemmen?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:31 schreef Juup© het volgende:
Eeeehhhnnnnnnnnnnn Eny staat weer bovenaan met 128 punten.
Schakel maar wat eerder de volgende keerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef ArTiC het volgende:
Net een leuke sprint met een corrado gehad
Helaas trok ik in de 2e versnelling net de toerenbegrenzer in....kwam ie me nog voorbij
Weet niet wat voor corrado maar het viel me niet tegen...was een stuk beter weg...en dat met een Honda blok (weinig koppel)
je meent hetquote:Op donderdag 29 december 2005 20:59 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Schakel maar wat eerder de volgende keerVanaf de 6500rpm ofzo gaat 'ie echt niet harder meer trekken.
waar staan die honden van jullie?quote:
Ik was 10 minuten te laat met inschrijven dus kon niet meedoenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waar staan die honden van jullie?
Welk imago?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:17 schreef ArTiC het volgende:
hoe krijg ik dat topic nu uit mijn MyAT? Niet goed voor mijn imago dit
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]Nooit verwacht jou nog terug te zien hier....
Imago? imago? Ik ben een Helmonder..imago genoeg huh
daarom niet goed voor mijn imagoquote:
http://www.apatch.tk gecheckt?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:34 schreef Juup© het volgende:MSN 7.1 erop gezet, kom ik niet van de reclame af en van nog een paar dingen.
Omdat je goed bier drinktquote:
ctrl+c, ctrl+vquote:
mijn dorst ookquote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was precies wat ik zochtmijn dank is groot.
Waarom dacht je me niet meer terug te zien?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef ArTiC het volgende:
Goe, honden zijn uit geweest en bier staat naast mijquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Alles gaat goed. En met jou?
Wat voor honden heb je?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Goe, honden zijn uit geweest en bier staat naast mij
Omdat quoten moeilijk isquote:Op donderdag 29 december 2005 22:03 schreef silverpearl het volgende:
[quote]Op donderdag 29 december 2005 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[/quot
Waarom dacht je me niet meer terug te zien?
Ik had toch gezegd dat ik terug kwam.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee ik ben niet blond.
En leuke honden, ik hou zelf meer van Bull Mastifs.
Het gaat niet alleen om mooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoewel een Bordeaux dan weer mooier is eigenlijk
PSV gelijk gespeeld dus flow is zijn verdriet aan het verzuipenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:31 schreef Juup© het volgende:
Rustig vanavond.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PSV gelijk gespeeld dus flow is zijn verdriet aan het verzuipen
piratebay & mininovaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Juup© het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar sites waar ik recente DVD's e.d. kan downloaden.
Niet op apatch.tkquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Juup© het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar sites waar ik recente DVD's e.d. kan downloaden.
Is dat zo?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet op apatch.tk
foei Juup, dat mag je niet vragen
Napster ménquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Hmmm dan zal ik dat niet meer doen.
Piratebay is meestal ouwe meuk en supertraag.
Of Kazaaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Napster?
Bestaat dat nog in gratis en werkende vorm dan?
Volgens mij niet..maar nostalgie isquote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Napster?
Bestaat dat nog in gratis en werkende vorm dan?
Shit dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:34 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, ik heb nu een halfuurtje Radio Bendeleider opstaan en ik heb het idee dat ik al uren naar de ZDF aan het luisteren ben ofzo..
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef r8ality het volgende:
O mijn god.
"Jajaja Helmond Sport, Helmond Sport, wij gaan alles overwinnen"-nummer is er nu op.
*dubbelligt*
als in voor én achter?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:36 schreef r8ality het volgende:
O mijn god.
"Jajaja Helmond Sport, Helmond Sport, wij gaan alles overwinnen"-nummer is er nu op.
*dubbelligt*
Geen dank, als het bier maar koud staat als ik op bezoek kom.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef blieblie het volgende:
Jeuj!!! Mijn knuffeltijger staat weer ruim op één!!! Dank jullie wel![]()
Altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen dank, als het bier maar koud staat als ik op bezoek kom.
Joh. Jouw vestiging?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef r8ality het volgende:
Anders is net Domino's overvallen. Typisch. Gister was het namelijk voor de derde keer de Lidl.
Ziek. Heel ziek.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Altijd.
En jullie zijn altijd welkom.
Probeer Duchess maar een keer te overtuigen dat ik der echt niet op eet.
Oef... Dat is niet grappigquote:Op donderdag 29 december 2005 23:41 schreef r8ality het volgende:
Anders is net Domino's overvallen. Typisch. Gister was het namelijk voor de derde keer de Lidl.
Ziek. Heel ziek.
Je had het als plaatje op je MSN, het is ook allemaal niet zo serieus bedoeld zei ik al.quote:
Fijn als mensen alles wat je zegt serieus opvatten hè?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je had het als plaatje op je MSN, het is ook allemaal niet zo serieus bedoeld zei ik al.
Maar weinigen zullen ontkennen dat er veel vrouwen voor geld (en macht) vallen, lijkt me duidelijk.
Ze stonden zelfs met 0-1 achter. Het was echt om te janken, ze deden niet eens hun best.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
PSV gelijk gespeeld dus flow is zijn verdriet aan het verzuipen
4 jongens (van Marokkaanse afkomst) kwamen binnen met bivakmutsen op geloof ik nadat Joost naar huis was gegaan en hebben een mes op de keel van iemand gezet (ene Patrick) en toen heeft Willem ze het geld van die dag gegeven. Tevens hebben ze het kluisje met alle brommersleutels meegenomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Fijn als mensen alles wat je zegt serieus opvatten hè?
Maareh, wat was dat nou allemaal met Domino's enzo? (Joost reageert niet ...)
Pfff ... kaffers!quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
4 jongens (van Marokkaanse afkomst) kwamen binnen met bivakmutsen op geloof ik nadat Joost naar huis was gegaan en hebben een mes op de keel van iemand gezet (ene Patrick) en toen heeft Willem ze het geld van die dag gegeven. Tevens hebben ze het kluisje met alle brommersleutels meegenomen.
Waar is de Gestapo als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:57 schreef r8ality het volgende:
Begin maar met 2 man van het personeel. Als niet al 1 van hun vriendjes het gedaan heeft, weten ze iig zeker wie het wel gedaan heeft.
*meldtquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar is de Gestapo als je ze nodig hebt?
Wat is een kutbuurt?Waar zou trouwens die natuurstenen zooi en die metalen palen van de piazza gebleven zijn?Die hadden ze wel in een kutbuurt kunnen zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef r8ality het volgende:
Tenzij het dezelfde figuren als van de Lidl zijn, dan hoeft dat niet. Maar dan nog weten ze wel wie het gedaan heeft volgens mij. Kutbuurt.
Zo'n kutbuurt is het niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:58 schreef r8ality het volgende:
Tenzij het dezelfde figuren als van de Lidl zijn, dan hoeft dat niet. Maar dan nog weten ze wel wie het gedaan heeft volgens mij. Kutbuurt.
De grootste kutbuurt van Ehvn ligt er anders 500 meter vandaan. Vroeger werd er nog bezorgd in de Bennekel door Domino's, ik heb daar toen een bezemsteel tussen m'n achterwiel gehad, vervolgens zijn centjes (fl 20,-) en brommertje meegenomen. Sindsdien wordt er niet meer bezorgd in die kutbuurtquote:
Je bedoelt de Dominos op de karel de grote laan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:17 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De grootste kutbuurt van Ehvn ligt er anders 500 meter vandaan. Vroeger werd er nog bezorgd in de Bennekel door Domino's, ik heb daar toen een bezemsteel tussen m'n achterwiel gehad, vervolgens zijn centjes (fl 20,-) en brommertje meegenomen. Sindsdien wordt er niet meer bezorgd in die kutbuurt
(Dit was btw niet het eerste voorval aldaar)
Eh, ja, doe bedoelt hij ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:25 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dominos op de karel de grote laan.
Ik heb in de Dylan gewerkt.quote:
Die tweede is uit een helikopter gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg kloot(je). Van waar af of uit heb jij die foto's gemaakt?
Wehehehe dat had ik afgelopen dinsdagquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:47 schreef blieblie het volgende:
Seauwwww... Wat voel ik me ellendig.
Alcohol is bad mmmkay.
Het tikt eindhoven al aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef FlowDesign het volgende:
Waar blijft die sneeuw nou?!![]()
[afbeelding]
Dat is de clip van High Again van Thomas Falkequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef FlowDesign het volgende:
Hey dit is typisch iets voor Joost![]()
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=05521230_falke.wmv
Ow zingen ze daarom telkens "High again"quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat is de clip van High Again van Thomas Falke![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow zingen ze daarom telkens "High again"![]()
Schiet es op met die kutsneeuwquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Middelburg op dit moment!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Schiet es op met die kutsneeuw
Ik ga júist met de auto als er sneeuw ligtquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef ArTiC het volgende:
Moet zo nog met de auto weg...sneeuw mag nog ff wachten
Met zoon lomp blok ijzer als een ouwe Volvo win je toch van elke boom, lantaarnpaal of vangrailquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga júist met de auto als er sneeuw ligt![]()
Ook datquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Met zoon lomp blok ijzer als een ouwe Volvo win je toch van elke boom, lantaarnpaal of vangrail.
heb je RWD dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ook dat
Maar driften in de sneeuw is gewoon cool![]()
minder dan 1 mm profiel op mijn voorbandenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga júist met de auto als er sneeuw ligt![]()
Dat is wat mietjes alleen met hun auto doen als er sneeuw ligt en echte bikkels driften ook op droog asfaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef silverpearl het volgende:
Met de kans weer erg blond over te komen, wat is driften?![]()
Gecontroleerd zijwaarts door een bocht gaan, zoals op bovenstaand plaatje te zien is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:08 schreef silverpearl het volgende:
Met de kans weer erg blond over te komen, wat is driften?![]()
Dan is het beter ja...hier in de buurt is er ook weer een golfjosti zijn handremkabel aan het verkrachtenquote:
Oh mien gottochquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef r8ality het volgende:
Zo, de paarden hebben weer vers hooi en de trekker een tank vol diesel. Geef mij maar dat boer'nleven.
En de snelheid op de A27 hier zo'n metertje of 20 vandaan is drastisch gedaald tot slakkentempo. Lang leve de sneeuw. Kijken of zo'n trekker ook dwars wil.
quote:drift (de ~, ~en, ~en, ~en)
1 sterke en plotselinge opwelling van woede
2 heftige neiging
3 door wind veroorzaakte afwijking van de koers => wraak, wraking
4 kudde ossen
5 weg waarlangs vee gedreven wordt
It's English my dearquote:
Dat is wel heel ruim gemeten hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nouja ...
Maareh... minimaal 5 Cm al
Ik zeg gas op die lollyquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:37 schreef ArTiC het volgende:
Net ook niet harder dan 30 gereden...strooiwagens kunnen het niet af
Verschil tussen straat en stoep is hier al niet meer te zien
Ik moest over het industrieterrein..wat denk je dat ik gedaan heb?quote:
Met FWD kún je nog niet eens fatsoenlijk driftenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is wat mietjes alleen met hun auto doen als er sneeuw ligt en echte bikkels driften ook op droog asfalt
[afbeelding]D1
Je handrem verkracht?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik moest over het industrieterrein..wat denk je dat ik gedaan heb?
uhuhquote:
Hell noquote:
Crimineel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Juup© het volgende:
Het is lekker wit buiten. Straks "lekker" met de honden wandelen in de sneeuw.
De eerste de beste die het in zijn/haar hoofd haalt om vuurwerk naar mij of de honden te gooien heeft een groot probleem als ik die persoon te pakken krijg.
Boh! Hendig sjiek geslipt gek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hell no
Gewoon snelheid erin houden, heb je geen handrem nodig om te glijden
Die trekker zal niet veel harder gaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zeg gas op die lolly
Joost gaat dalijk nog terugrijden vanuit Eemnes zegtie, terwijl de gemiddelde snelheid op de autowegen zo'n 40kmh is![]()
Dalijk hendig hard op je bek butsen gek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Boh! Hendig sjiek geslipt gek!!
Goed zo!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef Juup© het volgende:
Het is lekker wit buiten. Straks "lekker" met de honden wandelen in de sneeuw.
De eerste de beste die het in zijn/haar hoofd haalt om vuurwerk naar mij of de honden te gooien heeft een groot probleem als ik die persoon te pakken krijg.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij... ik... in de sneeuw... *wink *wink *nod *nod
jaloers?quote:
*wink *wink *nod *nod ??????quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij... ik... in de sneuw.. *knal* *bots* *iiieeeehhhh* *shhhhggggrraaaaaap*quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet in de kou gaan staan en dan naar je knipogen en wenken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ja je weet wel ... knipoog knipoog, wenk wenk
Dan wil hij jou vast wel warm houden of maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet in de kou gaan staan en dan naar je knipogen en wenken.
Sorry maar nee, ik ben al verkouden.
bijna goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee, knipogen en wenken doet Flow... ík neem je mee naar binnen voor een kop hete chokoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee helaas dat was 'm nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat kan ik wel gebruiken, hete choko.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee, knipogen en wenken doet Flow... ík neem je mee naar binnen voor een kop hete choko
He je onthoudt toch wel dat ik blond ben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee helaas dat was 'm niet
Je mag nog een keer raden...
Gisteren zei jij van niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef silverpearl het volgende:
[..]
He je onthoudt toch wel dat ik blond ben.
Raden is voor mij erg moeilijk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:11 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee ik ben niet blond.
En leuke honden, ik hou zelf meer van Bull Mastifs.
Niet gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:55 schreef silverpearl het volgende:
[..]
De foto van mij die r8ality hier geplaatst heeft.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Die postzegelfoto waar Floris zich nu op *fap fap*ped.
Krijgt ze vast ook niet geraden wat ik daar mee bedoel dus och...
Ja lullo ik begrijp wat jij bedoelt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Ja? Das toch een eer als een kerel op je fapped?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja lullo ik begrijp wat jij bedoelt.
Fijn heb ik daar weer nachtmerries van.![]()
Dat een kerel fapped moet hij zelf weten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja? Das toch een eer als een kerel op je fapped?
Of ligt het probleem bij Flowdesign die fapped.
Hendig sjiek aan het slippen natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Dat een kerel fapped moet hij zelf weten.
Maar ik wil het liever niet weten.
En nee het probleem ligt niet bij Flowdesign.
Waar is hij eigenlijk?
Gelukkig.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hendig sjiek aan het slippen natuurlijk!
Niet jouw gedachten op mij reflecteren hèquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Nee zometeen, ik ga nu eerst ff mn ouders van het station halen en thuis afgooien en dan kom ik jouw kant op.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hendig sjiek aan het slippen natuurlijk!
Het probleem zit 'm meer in het feit dat jij zo'n interesse voor mijn gefap hebt denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja? Das toch een eer als een kerel op je fapped?
Of ligt het probleem bij Flowdesign die fapped.
Wat doet iedereen vanavond? (behalve Juup dan ... die gaat thuis uiteraard biertjes wegtikkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Gelukkig.
Niet aan het fappen dus.![]()
22:50 - 00:05quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:41 schreef ArTiC het volgende:
Hendig sjiek de wodka uit de koelkast pakken en Lebbis & Jansen kijken
Meldquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
22:50 - 00:05
Lebbis & Jansen
Nederland 3
Achwelquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het probleem zit 'm meer in het feit dat jij zo'n interesse voor mijn gefap hebt denk ik
Hey BBquote:
Hoezo "weer" ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hey BB
Heb je je stoere look weer gevonden
Huntelaarquote:
Hopen dat hij voor Ajax niet doet wat hij voor Heerenveen wel doetquote:
Was voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef silverpearl het volgende:
[..]
En Juup het ging om mijn haarkleur dus het was niet nodig om de foto weer hier te plaatsen.
Net begonnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat doet iedereen vanavond? (behalve Juup dan ... die gaat thuis uiteraard biertjes wegtikken)
Geniet er maar van, het dooit alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef r8ality het volgende:
Nope. Net terug van het tweede rondje Winkelcentrum Woensel. Het blijft zo vet.
En maar over de parkeerplaats van de KOnmar scheurenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef r8ality het volgende:
Nope. Net terug van het tweede rondje Winkelcentrum Woensel. Het blijft zo vet.
En geen lantaarnpaal in de buurt daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:09 schreef r8ality het volgende:
Ju(u)p. Ik kan al bijna een 360 drift maken van 80m diameter. Inderdaad, bijna dwars helemaal de parkeerplaats over. Hoe vet.
Maar daar moet jij ook ruim uit de buurt blijven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:57 schreef r8ality het volgende:
Joh. Maar degene die er staan geven niet mee
.
Huh??? Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
Mijn god... Wat ben je veilig beziggeweest met je 240 & spijkerbanden.
GODVERDEGODVER HOERE VINKETERING!!!.
Team de Rooy en Bekx zijn Dakar uitgeknikkerd.
Truck zou niet voldoen aan de eisen er er zou te weinig tijd geweest zijn om de truck conform de eisen te prepareren. Maar dat is wat men op het nieuws vertelde.quote:
Waarom?!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
GODVERDEGODVER HOERE VINKETERING!!!.
Team de Rooy en Bekx zijn Dakar uitgeknikkerd.
Worden ze wéér genaaid!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Truck zou niet voldoen aan de eisen er er zou te weinig tijd geweest zijn om de truck conform de eisen te prepareren. Maar dat is wat men op het nieuws vertelde.
Ik heb begrepen dat zelfs de raceleiding niet kon zeggen waarom de truck daadwerkelijk is afgekeurd.quote:
Ik zou het niet weten ik volg het niet. Ik zag het op de tv ergens. Maar het is idd triest dat het zo moet gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:36 schreef FlowDesign het volgende:
Staat idd niets in waarom ze zijn afgekeurd. Maar dit is dus niet de eerste keer hè.
Stelletje mongolen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:36 schreef FlowDesign het volgende:
Staat idd niets in waarom ze zijn afgekeurd. Maar dit is dus niet de eerste keer hè.
Doe net als ikquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stelletje mongolen...
Nu ga ik dus geen Dakar meer kijken hè!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:18 schreef amaranta het volgende:
Goedemorgen op deze laatste morgen van 2005
Nee ik ben echt verkouden. Ik heb vanavond een feestje, dus dat wordt voor mij een ramp.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klinkt ook niet van harte?!
Nee we vieren het uit einde met een groep vrienden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef blieblie het volgende:
Extrema??
Ga anders in bed liggen slapen, misschien ist vanavond over.
Ik ben er net uitquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:00 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee we vieren het uit einde met een groep vrienden.
En ik ga dadelijk ook naar bed.![]()
Mutsquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Toch iets te veel gedronken gisteren?![]()
In situaties zoals gisteren op de Nederlandse snelweg mag je wel met spikes rijden. Hetzelfde geld voor sneeuwkettingen. Als het echter ook maar al lichtjes dooit of de weg is vrijgemaakt van sneeuw mag het niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef daNpy het volgende:
Dooi
Mag je wel op spikes rijden in NL
Daar beschadigd het wegdek nogal van
En de Rooy idd weer genaaid (en het andere NL team ook). Kut Fransen
He lekker ding, ziet er super uit!!!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef daNpy het volgende:
Voor mn afstuderen gisteren een pak gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Rood .....quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind rood bij hem wel mooi.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rood .....
Waarom niet blauw of grijs of wit? Of heb je hem gekocht met het oog op Kerst?
Maar verder ziet het er hendig sjiek uit hoor![]()
Wanneer mag je beginnen bij PSVquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet mijn stiel, maar het staat je goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:26 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |