abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 08:58:31 #176
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33894004
quote:
op maandag 9 januari 2006 23:10 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

wat een zwak gelul.
waarom zwak gelul? het is de waarheid... voor een moslim is het eten van een varken een fout. voor een christen is neuken voor het huwelijk een fout. dingen zijn niet altijd goed of fout op de manier zoals jij vindt dat ze goed of fout zijn. dat hangt af van de plaats, tijd, persoon enz. je kan simpelweg niet stellen dat neuken met je zus fout is, puur omdat jij dat vindt. jij vindt neuken met je zus fout, maar het is niet gezegd dat iedereen dat vindt.

kijk, sommige dingen, als het nemen van een leven, pijnigen, niet vrijwillig dingen met mensen doen.. die zijn fout... omdat het simpelweg niet uit vrije wil van beide partijen gebeurt. alleen als jij en je zus beide uit vrije wil met elkaar willen neuken, dan vind ik daar niks mis mee. alleen omdat er in de evolutieleer of de natuur of whatever geen voorbeelden van incest zijn, betekend dat niet dat het meteen fout is. heb jij ooit een aap een spaceshuttle naar de maan zien sturen? nee... en is het dus fout? nee....

zolang dit uit vrije wil gebeurd, zonder druk, zonder ruzie, zonder dreiging, dan mag van mij iedere broer zijn zus neuken of andersom
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33896359
in de natuur komen trouwens wel voorbeelden van incest voor. vraag me niet naar de naam maar er is een apensoort waarbij alles en iedereen met elkaar neukt. dat is hun sociale structuur.

en onze sociale structuur is dermate complex dat sex tussen broer en zus een achterliggende reden heeft. en dat is niet alleen geilheid. als iemand dergelijke gevoelens heeft door een familielid. of iemand die je zo kan zien, stief/halfbroers en zussen enzo, waar je mee opgegroeid bent, dan klopt er gewoon iets niet. dan is om een reden genegenheid, respect en broederlijke (of zusterlijke) liefde omgeslagen in lust en romantiek. en het lijkt mij dat die reden onderzocht moet worden.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33896468
bonobo's.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:06:57 #179
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33896553
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:04 schreef lupa_solitaria het volgende:
bonobo's.
wat een naam

maar ik zou zeggen.. we nemen 100 families, waarvan 50 waarin broer en zus seks hebben (gehad) en we gaan ze onderzoeken, hoe, wat en waarom misschien komt er wel iets moois uit misschien is het wel ergens goed voor.. je weet het niet
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_33896590
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

wat een naam

maar ik zou zeggen.. we nemen 100 families, waarvan 50 waarin broer en zus seks hebben (gehad) en we gaan ze onderzoeken, hoe, wat en waarom misschien komt er wel iets moois uit misschien is het wel ergens goed voor.. je weet het niet
en die incestfamilies stoppen we in een huis.... belt iemand john de mol even?
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:09:51 #181
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33896639
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef paveway het volgende:

[..]

en die incestfamilies stoppen we in een huis.... belt iemand john de mol even?
dan is het geen incest meer, als ze met elkaar gaan rampetampen
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:11:32 #182
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_33896679
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef reginaldo het volgende:
halfzus is toch ook een zus. het gaat uiteindelijk om de bloed verwantschap.
als je zo redeneerd... mogen we nooit meer neuken.. want uiteindelijk stammen we allemaal af van adam en eva
pi_39797705
sex met je zusje lijkt me nogal ziek eigenlijk
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_39798518
toch wel?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_39801457
quote:
op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef thedude0 het volgende:
niet pervers. per ongeluk op wel gestemd.
wel pervers, per ongeluk op niet gestemd. dan is dat weer quitte
pi_39855358
hangt ervan af... als de zus en broer in kwestie van vergelijkbare leeftijd zijn en volwassen en niet labiel of geestelijk gehandicapt of zo en er komen geen kinderen van, dan vind ik het niet pervers. anders dus wel.
pi_39867112
oh bah.
pi_40083483
quote:
op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef sessy het volgende:
als de zus en broer in kwestie van vergelijkbare leeftijd zijn en volwassen en niet labiel of geestelijk gehandicapt of zo en er komen geen kinderen van, dan vind ik het niet pervers.
is dat je broer op je weblog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')