wehehehehehehehehehehehehequote:op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef edpowers het volgende:
[..]
dat is dus precies zo gegaan met mijn nichtje![]()
nou ja, nichtje, ze is 2 jaar ouder dan ikhet verschil iks wel dat ik de eerste zoen gaf.
en dat van iemand die me er onlangs op wees dat het mijn taak is onzinreacties te verwijderen.quote:op woensdag 4 januari 2006 15:35 schreef bietmixer het volgende:
wehehehehehehehehehehehehe
nopez, na de initiele schrik-reactie bleek ze hetzelfde te voelen als ik en toen ontspon een korte maar hevige relatie met uber-sex.quote:op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef edpowers het volgende:
[..]
dat is dus precies zo gegaan met mijn nichtje![]()
nou ja, nichtje, ze is 2 jaar ouder dan ikhet verschil iks wel dat ik de eerste zoen gaf.
ach ja als je jong bent maak je nog weleens fouten zullen we maar denken.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef edpowers het volgende:
nopez, na de initiele schrik-reactie bleek ze hetzelfde te voelen als ik en toen ontspon een korte maar hevige relatie met uber-sex.
jij maakt vast nooit foutenquote:op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ach ja als je jong bent maak je nog weleens fouten zullen we maar denken.
omdat hij er inmiddels achter is gekomen dat het niet normaal is dat hij zijn zusje neukt, vermoed ik.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef oscar_de_grouch het volgende:
waarom weiger je antwoord te geven op de vraag of je een zusje hebt?
mijn enige fout is in te gaan op dit soort opmerkingen waar niemand een drol aan heeftquote:op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ach ja als je jong bent maak je nog weleens fouten zullen we maar denken.
my mum i like to fuck...quote:op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef edpowers het volgende:
dat geeft weer een nieuwe dimensie aan de term milf
zou dan mmilf moeten worden waarbij de eerste m voor 'my' zou staan....
oja? gaat het om bloedverwantschap? lijkt mij niet. het gaat om samen op groeien en een achtergrond hebben die een niet sexuele aard heeft. als je opgegroeid bent met je zus, jij bent het produkt van een eerdere relatie van je vader, je 'zus' dat van een eerdere relatie van haar moeder. dan is er geen bloedlijn. vind het nog steeds zo bezwaarlijk.quote:op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef reginaldo het volgende:
halfzus is toch ook een zus. het gaat uiteindelijk om de bloed verwantschap.
wat een zwak gelul.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef maniack28 het volgende:
jij maakt vast nooit fouten
fouten maken is relatief... niet alles is fout voor iedereen, de een vind dit fout de ander dat.... laat iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft en zolang er dus geen kinderen komen (dat mag dus niet volgens de wet) is er niks fouts aan
je zal vast wel grotere fouten hebben gemaakt als je denkt dat mijn opmerking nergens op slaatquote:op donderdag 5 januari 2006 08:30 schreef edpowers het volgende:
mijn enige fout is in te gaan op dit soort opmerkingen waar niemand een drol aan heeft
waarom zwak gelul? het is de waarheid... voor een moslim is het eten van een varken een fout. voor een christen is neuken voor het huwelijk een fout. dingen zijn niet altijd goed of fout op de manier zoals jij vindt dat ze goed of fout zijn. dat hangt af van de plaats, tijd, persoon enz. je kan simpelweg niet stellen dat neuken met je zus fout is, puur omdat jij dat vindt. jij vindt neuken met je zus fout, maar het is niet gezegd dat iedereen dat vindt.quote:
quote:
en die incestfamilies stoppen we in een huis.... belt iemand john de mol even?quote:op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]wat een naam
maar ik zou zeggen.. we nemen 100 families, waarvan 50 waarin broer en zus seks hebben (gehad) en we gaan ze onderzoeken, hoe, wat en waarommisschien komt er wel iets moois uit
misschien is het wel ergens goed voor.. je weet het niet
![]()
dan is het geen incest meer, als ze met elkaar gaan rampetampenquote:op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef paveway het volgende:
[..]
en die incestfamilies stoppen we in een huis.... belt iemand john de mol even?![]()
![]()
![]()
als je zo redeneerd... mogen we nooit meer neuken.. want uiteindelijk stammen we allemaal af van adam en evaquote:op zaterdag 7 januari 2006 15:18 schreef reginaldo het volgende:
halfzus is toch ook een zus. het gaat uiteindelijk om de bloed verwantschap.
wel pervers, per ongeluk op niet gestemd. dan is dat weer quittequote:op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef thedude0 het volgende:
niet pervers. per ongeluk op wel gestemd.
is dat je broer op je weblog?quote:op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef sessy het volgende:
als de zus en broer in kwestie van vergelijkbare leeftijd zijn en volwassen en niet labiel of geestelijk gehandicapt of zo en er komen geen kinderen van, dan vind ik het niet pervers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |