geen idee of je ervoor gearresteerd kunt worden. wel weet ik dat je niet mag trouwen, en als je met je nicht wil trouwen heb je zelfs officieel toestemming van de koningin nodig (had ik ooit opgezocht).quote:op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef the900 het volgende:
ik heb nog steeds geen steekhoudende argumenten gehoord.
laat ik het eens opsplitsen in een aantal vragen.
1. is het verboden sex te hebben met een familielid? (kom met bewijzen)
nee waarom? mijn motto is dat zolang er niemand last van heeft dan mag het.quote:2. waarom zou het verboden moeten zijn?
hoogstens emotioneel, en dan alleen bij die mensen die het gruwelijk vinden. zoals ik al zei, ik heb geen zus dus heb geen idee wat ik in dat geval ervan zou vinden. maar stel dat ik er een had dan zou ik het juist rete-kinky vinden. nog verboden ook man, wat wil je nog meerquote:3. is er een verschil tussen sex met je zus en sex met elke willekeurige andere vrouw? waarom dan?
kijk en daar zit het hem. een ouder/kind relatie is ongelijkwaardig.quote:op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef edpowers het volgende:
nee waarom? mijn motto is dat zolang er niemand last van heeft dan mag het.
oops sorry, ja ok.quote:op vrijdag 30 december 2005 14:25 schreef edpowers het volgende:
dat ben ik zeker met je eens, maar dit gaat tussen broer/zus en niet ouder/kind he
dat komt ws omdat mensen met een broer of zus weten hoe je daar naar kijkt. op een normale, a-sexuele manier als het goed is. de band die je hebt met een broer of zus is er normaal gesproken één waarin aantrekkingskracht of sexualiteit niet voor komt.quote:op vrijdag 30 december 2005 14:36 schreef edpowers het volgende:
ik krijg toch steeds meer het gevoel dat mensen die idd een broer of zus hebben er niet aan moeten denken en dat de rest het evt wel ok vind
ik ben benieuwd wat erodome ervan vind
quote:op vrijdag 30 december 2005 14:48 schreef frankium het volgende:
als je homo bent, mag je dan ook je broertje van 12 invullen?![]()
ja gek he meneer het fotomodel.quote:op donderdag 29 december 2005 15:05 schreef aequalitas het volgende:
volgens mij kunnen sommige gewoon geen meisjes meekrijgen......![]()
misschien is het in jullie gezin de normaalste zaak van de wereld om je broer of zus te neuken, maar gelukkig is het in de meeste gezinnen toch niet echt als normaal beschouwd.quote:op vrijdag 30 december 2005 16:13 schreef asskicker14 het volgende:
niet pervers. het is toch de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig.
jammer genoeg is mijn zus niet neukwaardig.quote:op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef brabiliaan het volgende:
[..]
misschien is het in jullie gezin de normaalste zaak van de wereld om je broer of zus te neuken, maar gelukkig is het in de meeste gezinnen toch niet echt als normaal beschouwd.
omdat ze nog maar 10 is zekerquote:op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef asskicker14 het volgende:
[..]
jammer genoeg is mijn zus niet neukwaardig.![]()
post eens een foto van je zus, dan kunnen we beoordelen of ze het waard is.quote:op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef dus... het volgende:
3. is er een verschil tussen sex met je zus en sex met elke willekeurige andere vrouw? waarom dan?
fysiek gezien niet natuurlijk. mentaal gezien wel. het is inderdaad heel anders om het met je zus te doen dan met je vriendin. je weet namelijk dat het je zus is.
hoe het allemaal precies gegaan is weet ik niet, maar ik weet wel dat toen mijn zus en ik in de puberteit kwam, wat ongeveer gelijktijdig gebeurde, wij ook met elkaar experimenteerde en later is dat uitgegroeid tot echte sex. uiteraard hebben we ook de nodige vriendjes (in haar geval) en vriendinnetjes (in mijn geval) gehad, maar hoe raar het ook klinkt, we zijn allebei erg kritisch, vandaar dat niet alle relaties goed gingen. sinds een jaar of 2 hebben we min of meer met elkaar afgeproken dat zolang we het beiden als lust blijven zien en niet als liefde, dat we het allebei goed vinden en ook 'gewoon' mee doorgaan. ik ben 21 en mijn zus is 19. just for your information, het is ook niet zo dat we het vaak doen, maar eens in de zoveel tijd.
vind 't erg spannend.quote:op zaterdag 31 december 2005 21:45 schreef dus... het volgende:
3. is er een verschil tussen sex met je zus en sex met elke willekeurige andere vrouw? waarom dan?
fysiek gezien niet natuurlijk. mentaal gezien wel. het is inderdaad heel anders om het met je zus te doen dan met je vriendin. je weet namelijk dat het je zus is.
hoe het allemaal precies gegaan is weet ik niet, maar ik weet wel dat toen mijn zus en ik in de puberteit kwam, wat ongeveer gelijktijdig gebeurde, wij ook met elkaar experimenteerde en later is dat uitgegroeid tot echte sex. uiteraard hebben we ook de nodige vriendjes (in haar geval) en vriendinnetjes (in mijn geval) gehad, maar hoe raar het ook klinkt, we zijn allebei erg kritisch, vandaar dat niet alle relaties goed gingen. sinds een jaar of 2 hebben we min of meer met elkaar afgeproken dat zolang we het beiden als lust blijven zien en niet als liefde, dat we het allebei goed vinden en ook 'gewoon' mee doorgaan. ik ben 21 en mijn zus is 19. just for your information, het is ook niet zo dat we het vaak doen, maar eens in de zoveel tijd.
ik vraag me serieus af wat je huidige vriendin erger vindt, als je zegt:quote:op donderdag 29 december 2005 17:56 schreef aequalitas het volgende:
leuk voor je huidige vriendin om te weten;"trouwens,ik heb vroeger m'n zusje geneukt......"![]()
dat vind ik ook. feit blijft dat mensen het ziek vinden, blijven vinden.quote:op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef rido78 het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af wat je huidige vriendin erger vindt, als je zegt:
"trouwens ik heb vroeger mijn zusje geneukt...."
of
"trouwens ik heb vroeger jouw zusje geneukt..."
back ontopic. in deze discussie beginnen sommige mensen te sputteren over zusje = familie = incest = machtsverschil = misbruik. maar wat nou als het je tweelingzusje of oudere zus is en er geen sprake is van machtsverschil? dus dat het beide op compleet vrijwillige basis gaat?
ook lopen mensen te zeuren over de overdraagbaarheid van gen-afwijkingen en de gevolgen daarvan wanneer er door een broer-zus relatie een kind wordt verwekt. maar hoeveel procent van de sex-avonturen eindigen uiteindelijk in een zwangerschap? dus hoe vaak is er de intensie om daadwerkelijk een kind te verwekken?
wanneer een broer en zus beide graag samen sex hebben zonder de intentie om een kind te verwekken vind ik dat ze gewoon moeten doen waar ze zin in hebben. wie ben ik om daarover te oordelen? en of ze dat nu doen vanuit een speels of educatief oogpunt of dat ze het bewust voor het genot doen... moeten ze helemaal zelf weten.
ach, mensen vinden zoveel dingen ziek...quote:op zondag 1 januari 2006 12:22 schreef slimshady het volgende:
dat vind ik ook. feit blijft dat mensen het ziek vinden, blijven vinden.
ik ben het met je eens.quote:op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef rido78 het volgende:
[..]
ook lopen mensen te zeuren over de overdraagbaarheid van gen-afwijkingen en de gevolgen daarvan wanneer er door een broer-zus relatie een kind wordt verwekt. maar hoeveel procent van de sex-avonturen eindigen uiteindelijk in een zwangerschap? dus hoe vaak is er de intensie om daadwerkelijk een kind te verwekken?
wanneer een broer en zus beide graag samen sex hebben zonder de intentie om een kind te verwekken vind ik dat ze gewoon moeten doen waar ze zin in hebben. wie ben ik om daarover te oordelen? en of ze dat nu doen vanuit een speels of educatief oogpunt of dat ze het bewust voor het genot doen... moeten ze helemaal zelf weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |