Flugeltjequote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Wat de f*ck heb ik allemaal gemist vannacht/vandaag?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:53 schreef doka het volgende:
[..]
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Protestformulier tegen sluiting van dit forum
BB-Forum?
Enjoy
Flugel!!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ze wilden ons forum vrijdag dicht gooienquote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ik zag het ook....quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilden ons forum vrijdag dicht gooien![]()
Lees eerst maar even bij, zou ik zeggen. Geloof dat het CW ook nogal rauw op d'r dak viel allemaal![]()
nu je er toch bent... Kan je die x teveel misschien uit m'n naam halen in de TTquote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Of een x-je erbij zetten..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nu je er toch bent... Kan je die x teveel misschien uit m'n naam halen in de TT![]()
even het eind van het vorige topic lezenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:09 schreef melke het volgende:
Ik snap te TT niet...?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
Zijn allemaal bekende nummers toch![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:02 schreef flugeltje het volgende:
Hoi
Ik heb haar gemaild...quote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
Is Cartwoman al terug? [afbeelding]
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
Das nog steeds wel een grote domper jaquote:Op donderdag 29 december 2005 18:17 schreef soylent het volgende:
quote:
als iemand haar kan overtuigen ben jij hetquote:Op donderdag 29 december 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar gemaild...
Ook pas nét hoor, want ik zag het hele gebeuren pas voor het eerst toen ik thuis kwam van m'n werk vandaag....
quote:
Is wel te hopen dat flugel haar weet te overtuigen om te blijven .quote:Op donderdag 29 december 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
als iemand haar kan overtuigen ben jij het![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |