Ja Lijken,quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef fernando_redondo het volgende:
Lijken?
En hoelang blijven ze...Dit zijn namelijk de mensen die emigreren.Je VMBOertjes an mavistjes blijven hangenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:31 schreef fernando_redondo het volgende:
Nederland heeft niet een bepaald tekort aan goed opgeleide mensen.
Kijk eens rond in Nederland zou ik zeggen
Zo moeilijk is het toch niet volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat zijn de 10 toplanden voor hoogopgeleiden denk je?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat zijn de 10 toplanden voor hoogopgeleiden denk je?
Vroeger ooit voor telesales gewerkt, en alhowel het een call centre is is tele-sales en de persil helpline iets dat callcenter een slechte naam bezorgt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef Robbiej het volgende:
Ik werk zelf bij een Callcenter (bespaar me je commentaar) en 40% in de telefoonlijst is allochtoon.. kortom spreken geen woord nederlands.. ik heb zo vaak dat je een of andere turk aan de lijn krijgt die geen woord snapt van wat je zegt.. en dan is echt 40-50% van de keer...
*edit: ik heb trouwens ook plannen om Nederland te verlaten als ik rond de 25 ben.
als het zo'n teringzooi blijft*
Tot en met het derde kwartaalquote:
Waarom heeft phillps op de higtech campus in eindhoven dan zoveel buitenlandse wetenschappers rondslingeern, zouden de beta onderzoekers daar niet willen werken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:33 schreef desiredbard het volgende:
en werkgelegenheid: Waar is het Onderzoek, cutting edge technologie?
Hoeveel afgestuurde natuur en scheikundigen raken gedesillusioneerd met het werk dat er in Nederland is?
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef LXIV het volgende:
Overigens denk ik dat het te laat is om het tij nog te keren. Nederland zal langzaam vervallen in een harde en egoistische kapitalistische staat die bestaat uit kleine gated communities van rijke autochtonen en enorme ghetto's met kansarme allochtonen eromheen. Zoals Zuid-Afrika was en deels nu nog is, zoals de VS steeds meer worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |