quote:
Ja Lijken,
eens in de zoveel tijd , voor mijn kopje koffie, heb ik last van aanvallen van politieke correctheid.
Nogmaals een Marokkaan Antiliaan, of Pool, die in Nederland studeerd, bijdraagt aan de samenleving, dat zal me worst wezen, dat juich ik zelfs toe. (Ok die eerste groep is uitzondering zo niet sci-fi)
Als die jongens besluiten te repatrieren, dat is hun goed recht, net zoals ik de keuze had te emigreren (Ik doe niet aan ex-pat contracten) zolang ze maar niet verder proberen te teren op de Nederlandse staat (Hier zijn de laatste twee groepen uitzondering-sci-fi)
Kortom ik begrijp niet wat jij hebt tegen hoogopgeleide individueen die biijdragen aan de samenleving (ongeacht afkomst). Ik heb iets tegen asociale uitvreters (ongeacht afkomst) en die lijken, zijn in ieder geval luider hoorbaar, beter vertegenwoordigt onder BEPAALDE allochtone (danwel 2e 3e generatie met buitenlands paspoort) groeperingen.
Het is een blijft een treurig feit dat zoveel "hersenen" en "doeners" nederland verlaten. Dat geeft toch zeker aan dat er iets mis is in Nederland? Een repatrierende allochtoon daar kan ik me iets bij voorstellen, maar autochtonen die "en masse" hun heil elders zoeken. Waar moet het heen met Nederland?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.