ik wil een nokia 5210, stof, spat, en stoot bestendig, en verwisselbare dingen eropquote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
die heeft mn pa van de week gehaald
Ik ben pro-siemensdus ik zou zeggen neem hem
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar vind je die kleine vierkante van B en O dan niet veel stijvoller en beter bij je passen
ik bedoel dat stijlvolle ding met toetsten in de vorm van draaischijf![]()
maken ze die dingen nog?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik wil een nokia 5210, stof, spat, en stoot bestendig, en verwisselbare dingen eropmijn telefoon, moek goed kijken, om tussen de krassen de tekst te lezen... maja, gaat wel weer bijna 1.5 jaar mee in de bouw
Bang en Olalsen, of Olufsun of weet ik hoe je dat Deense Desgnmerk precies schrijftquote:
Bouwvakker?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik wil een nokia 5210, stof, spat, en stoot bestendig, en verwisselbare dingen eropmijn telefoon, moek goed kijken, om tussen de krassen de tekst te lezen... maja, gaat wel weer bijna 1.5 jaar mee in de bouw
jupquote:
Die laatstequote:Op donderdag 29 december 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet zo goed kiezen
Maar 't idee is duidelijk he... moet een eitje worden qua vorm
hehequote:Op donderdag 29 december 2005 18:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jup
of ze de 5210 nog maken weet ik niet, wel vervangers ervan, maar die zijn lelijk![]()
ik heb nu die nokia,m die he kunt open klappen, en dat je en toetsenbord hebt, ben het nummer ff kwijt, geweldige foon, alleen voor de bouw niks.. moet dat ding iedere week uitkloppen
ongeveer uit limburg, wie ik ben, kheb ergens een lijstje ingevuld.... 1493 of zo was dat topic, ga mer zoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hehe
waar kom jij vandaan ongeveer?
eigenlijk, wie ben je
hij is er al even hoor! je moet eens wat vaker langs komen lieverd!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hehe
waar kom jij vandaan ongeveer?
eigenlijk, wie ben je
Pfffff moeite moeitequote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ongeveer uit limburg, wie ik ben, kheb ergens een lijstje ingevuld.... 1493 of zo was dat topic, ga mer zoeken![]()
zo kort hier, en nu al zoveel vrienden hierquote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij is er al even hoor! je moet eens wat vaker langs komen lieverd!![]()
Ik kan het niet allemaal meer bijhoudenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hij is er al even hoor! je moet eens wat vaker langs komen lieverd!![]()
tsja, je zult er iets voor moeten over hbben, om bij de tijd te blijven he...quote:
[bitch mode] beter je best doen[/bitch mode]quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik kan het niet allemaal meer bijhouden![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[bitch mode] beter je best doen[/bitch mode]
Spaar alvast voor die rollator zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Pasfoto's laten maken
Wat ben ik oud geworden, in vijf jaar, als ik vergelijk...
Naja.Het is nog maar het begín!
![]()
trustequote:
weet niet wat je drinkt in je eentjequote:Op donderdag 29 december 2005 18:13 schreef Burner82 het volgende:
dillema... nog 6 pilsjes in huis, nieuw bier halen of niet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |