*pfieuw*quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lolik heb nooit ruzie met m'n broer hoor, alleen van die stomme dingen halen we bij mekaar uit..
jij hebt gratis vervoer in adam niet zeurenquote:
SO?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
jij hebt gratis vervoer in adam niet zeuren
Echt grappig... er staat op die brief kom ze ophalen voor 10 december!!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Kut, OV-jaarkaart!!!Moet ik ook nog doen!!!
![]()
N-i-e-t... v-e-r-g-e-t-e-n...... Húmmmmmmmmm......... yinnnnnnnn..... yannnnggg.......
die je niet hebtquote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SO?
Dat kan k met een fiets ook![]()
Niet meer nee.quote:
Het is alleen maar om de kerstdrukte niet nóg drukker te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Echt grappig... er staat op die brief kom ze ophalen voor 10 december!!
Op het postkantoor waar ik net was zaten 20 mensen te wachten, 12 daarvan kwamen voor hun ov
Schrijf het op je voorhoofd, dat helpt trouwens
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haal em altijd pas in januari op dan is het niet zo druk..
ik ben trouwens dat afhaalbericht kwijt..
ik maakte meestal eerst foto's en dag erna: naar de kapperquote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja idd ik moet ook nog voor m'n OV..en dan moet ik eerst weer naar de kapper omdat ik anders weer niet op m'n foto lijk enzo..
ik sta ook al als een crimineel op mijn studentenpas
kort haar is beterquote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja het maakt meestal ook niet zoveel uit maar tis alweer ruim 3 maanden terug dat ik geweest ben
hier in West valt t nog mee maar ik mag zo nog weg richting Zuid...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef davidov het volgende:
Jeuh het begint hier in adam hard te sneeuwen
Kan ik vanavond nog een keer onderuit met mn fiets
jij bent mooi hequote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja het maakt meestal ook niet zoveel uit maar tis alweer ruim 3 maanden terug dat ik geweest ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |