*pfieuw*quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
lolik heb nooit ruzie met m'n broer hoor, alleen van die stomme dingen halen we bij mekaar uit..
jij hebt gratis vervoer in adam niet zeurenquote:
SO?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef davidov het volgende:
[..]
jij hebt gratis vervoer in adam niet zeuren
Echt grappig... er staat op die brief kom ze ophalen voor 10 december!!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Kut, OV-jaarkaart!!!Moet ik ook nog doen!!!
![]()
N-i-e-t... v-e-r-g-e-t-e-n...... Húmmmmmmmmm......... yinnnnnnnn..... yannnnggg.......
die je niet hebtquote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
SO?
Dat kan k met een fiets ook![]()
Niet meer nee.quote:
Het is alleen maar om de kerstdrukte niet nóg drukker te makenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Echt grappig... er staat op die brief kom ze ophalen voor 10 december!!
Op het postkantoor waar ik net was zaten 20 mensen te wachten, 12 daarvan kwamen voor hun ov
Schrijf het op je voorhoofd, dat helpt trouwens
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haal em altijd pas in januari op dan is het niet zo druk..
ik ben trouwens dat afhaalbericht kwijt..
ik maakte meestal eerst foto's en dag erna: naar de kapperquote:Op donderdag 29 december 2005 15:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja idd ik moet ook nog voor m'n OV..en dan moet ik eerst weer naar de kapper omdat ik anders weer niet op m'n foto lijk enzo..
ik sta ook al als een crimineel op mijn studentenpas
kort haar is beterquote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja het maakt meestal ook niet zoveel uit maar tis alweer ruim 3 maanden terug dat ik geweest ben
hier in West valt t nog mee maar ik mag zo nog weg richting Zuid...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef davidov het volgende:
Jeuh het begint hier in adam hard te sneeuwen
Kan ik vanavond nog een keer onderuit met mn fiets
jij bent mooi hequote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
mja het maakt meestal ook niet zoveel uit maar tis alweer ruim 3 maanden terug dat ik geweest ben
ik ga naar de kapper, zodra gel niet meer werktquote:Op donderdag 29 december 2005 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
grappig....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:43 schreef davidov het volgende:
bij de usericonmanager kan je als het goed is een klein plaatje van je pc uploaden naar de site van fok! voor je nieuwe usericon...
Bij het fotoalbum kan je heel makkelijk foto's uploaden naar fok, dus je hoeft ze niet al op het internet hebben staan
een medaillon van vlees of gevogelte bij de slagerquote:Op donderdag 29 december 2005 16:44 schreef Burner82 het volgende:
iemand een idee, waar je een medaillon kunt kopen?
dat witte scherm is een foutje... fok doet nu bij mij ook een beetje vreemd misschien zijn er problemen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grappig....![]()
bij mij krijg ik alleen maar een witte pagina als ik op usericonmanager klik
en waar kan ik een fotoalbum openen want als ik eerst wijzig profile klik staat de optie fotoalbum er niet tussen
het sierraad ja, da je open kunt klappen en zo....quote:Op donderdag 29 december 2005 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een medaillon van vlees of gevogelte bij de slager
het sieraad waarschijnlijk bij de juwelier of een bijouterie
Ik ergerde me ook al aan het woordje usericon...quote:Op donderdag 29 december 2005 16:56 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe fokkers kunnen geen usericon meer uploaden, is een bugje. Je kunt wel een plaatje op internet zetten en dat adres gebruiken voor je usericon (waarom heet dat niet gewoon avatar?)
en jij had er niets mee te maken?quote:
Neuh, het word vooral afgereageerd op mij.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en jij had er niets mee te maken?
das kut... daarom woon ik op mezelf...quote:
15 jaar minimaal 3 keer per dag ruzie met me stiefpa, ik ken het gevoel...quote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh, het word vooral afgereageerd op mij.
daar ken ik er meer van, ze hebben het nooit gedaan, maar ze zijn er toevallig wel altijd bijquote:Op donderdag 29 december 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh, het word vooral afgereageerd op mij.
Ik heb dan ook helemaal niks gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ken ik er meer van, ze hebben het nooit gedaan, maar ze zijn er toevallig wel altijd bij
iemand geregeld?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook helemaal niks gedaan.. M'n moeder heeft iemand geregeld om de man van m'n zus af te tuigen en dat is allemaal mijn schuld blijkbaar.
goh dat gaat typisch bij jou thuis, zit je bij een mafiafamilie?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook helemaal niks gedaan.. M'n moeder heeft iemand geregeld om de man van m'n zus af te tuigen en dat is allemaal mijn schuld blijkbaar.
Neequote:Op donderdag 29 december 2005 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
goh dat gaat typisch bij jou thuis, zit je bij een mafiafamilie?
in nomine partis, et fillii et spiritus sancte....quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef Ang3l het volgende:TVD
Mijn GSMmetje is dood.............
Laten we allemaal rouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |