wat een schatjesquote:
DUITSEquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie beestjes zeg![]()
Al moet ik zeggen dat ik Duitse Herders mooier vind
niet opeten hequote:
Duitse herders heb ik als puppy's nog nooit gezien maar als ze groot zijn vind ik het helemaal niksquote:Op donderdag 29 december 2005 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooie beestjes zeg![]()
Al moet ik zeggen dat ik Duitse Herders mooier vind
Ik heb d'r een opgegeten met mn dagelijkse fles pokonquote:
moet ik toch maar eens een keertje langskomenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
lief hèAls het een beetje meezit krijgen wij binnenkort ook weer een nestje pups
(Duitse herdertjes)
ghihihiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb d'r een opgegeten met mn dagelijkse fles pokon
en van autofabrieken een oorlogsmaterieelfabriek.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij, bij een project bij ons hadden we 500 calls op een kwartier
ik zou daar niet tegen kunnen denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 13:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
wees blij, bij een project bij ons hadden we 500 calls op een kwartier
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweestquote:
190D 4 LIFEquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweest
Jij stinkt ook, jij moet jezelf ook uitlaten, jij kwijlt ook als je een lekker wijf ziet en je likt ook nog eens aan datzelfde wijfquote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
![]()
Honden
![]()
![]()
![]()
stinken, je moet ze uitlaten, kwijlen, likken aan vanalles en nog wat
kap nah
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:13 schreef Fwnk het volgende:
als dit zo doorgaat knoopt ik mezelf zo op
Mercedes bah nee ik heb het over Porschequote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Konden auto's maken, na de 190D is er geen fatsoenlijke duitse auto meer geweest
Laffe kappersauto'squote:Op donderdag 29 december 2005 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mercedes bah nee ik heb het over Porsche![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |