Inderdaad + Ghost Recon Advanced Warrior lijkt me ook wel wat.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Bastard het volgende:
DOA4 word m voor mij ook niet.. ik wacht op BF2, en test drive lijkt me errug lekker.
GR mij ook wel.. maar vind al die groene en rode dingen in beeld echt niksquote:Op donderdag 29 december 2005 14:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Inderdaad + Ghost Recon Advanced Warrior lijkt me ook wel wat.
Helemaal gelijk, daar stoorde ik me ook al aan. Maar het schijnt dat je die te kleurvolle hud opties kan uitschakelen. Tenminste dat las ik ergens.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
GR mij ook wel.. maar vind al die groene en rode dingen in beeld echt niksJe weet meteen waar de vijand is enzo..
Mooi, moet het wel een beetje realistisch kunnen spelen natuurlijk, ondanks dat het scenario in de toekomst zou liggenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, daar stoorde ik me ook al aan. Maar het schijnt dat je die te kleurvolle hud opties kan uitschakelen. Tenminste dat las ik ergens.
Zeer zeker.... erg veel zin in !quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:22 schreef Fliepke het volgende:
ja dat moest ie, lees je de topics in je eigen forum nu eens
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik lees het, maar heeft hij de helpdesk ook gebeld enzo?
No way dat ik een nieuwe account zou aanmaken, tenzij MS mij schadevergoeding gaf.
Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:27 schreef pkwarts het volgende:
[..]
omdat hij iemands account had gestolen en die hem weer terug geëist heeft?
wel overnemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kunt toch geen bestaande account aanmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |