een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
Krijg de hele tijd 'cant connect to xbox live', als ik dan test connection doe komt ie niet voorbij ip adress (failed). Ik maak gebruik van een hub en de kabel naar de PC vanuit de hub werkt wel prima (ook als ik m verwissel met de poort waarop mn xbox zit). Aan de kabel zelf ligt het ook zeker niet.
Wat kan er nog meer mis zijn dan?
En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?
gewoon een dns-server invullen in je 360quote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef Egamer het volgende:
Over 3 maanden heb ik waarschijnlijk de Xbox 360, alleen heb een paar vraagjes. Met de PS2 en Xbox kon ik niet online, bij de PS2 gaf ie een foutmelding dat de DNS server niet goed zat, ook bij de Xbox zei ie dat. Wat is er dan aan de hand? De helpdesk kon ook niet helpen. Ik connect btw via een crossoverkabel, die sluit ik aan op m'n netwerkkaart.
Nee vooral die van je providerquote:Op donderdag 29 december 2005 18:59 schreef Egamer het volgende:
Dus niet de DNS server van jezelf bedoel je?
Hmm, mn hub is aangesloten op mn kabelmodem en die heeft maar 1 IP... Kan ik dan evengoed zowel PC als Xbox aansluiten zonder een Router te gebruiken met alleen een HUB? Er zitten wel meerdere netwerkkaarten in mn pc..quote:Op donderdag 29 december 2005 18:50 schreef kepler het volgende:
[..]
een cross-kabel stop je direct van de 360 in je PC (2e netwerkkaart), en volgens mij gebruik je een normale kabel in een hub?
Op de stekker die je in de Xbox360 stopt zit een optische uitgang. Met een optische kabel sluit je die aan op je versterker en je kunt in DD gamen.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:46 schreef devv05 het volgende:
En nog een vraagje: hoe sluit ik de xbox met advanced scart op mn geluidssetje aan?
Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef Fillipe het volgende:
Damn ik dacht dat dat Microsoft Media Center gebeuren gewoon een simpel programmatje was. Blijkt gewoon een heel O/S te zijn. Nou dan hou ik het maar even bij Media Connect
Ja precies, het is eigenlijk wel gewoon iets extra's maar om er gebruik van te kunnen maken moet je wel je die O/S editie helemaal installeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is gewoon Windows XP SP2 met een extra programmatje erbij. Alleen is dat niet los te krijgen. Om het optimaal te kunnen gebruiken met je Xbox moet je eigenlijk ook een TV kaart hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Bartje Twi is playing Halo 2ga me eens inmaken met pgr 3 man
Kan je het al een beetje?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Er staat een room op je te wachtenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:12 schreef twi het volgende:
Ach joh, even aan het testen of alles goed werktEn gelijk even de content download van Halo 2 overpompen. Je weet maar nooit, deed het de laatste weken nog regelmatig
Volgens mij is hij alleen te krijgen als OEM-versie, dus je moet er iets van hardware bij kopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Fillipe het volgende:
Hoeveel kost dat Media Center in de winkel? Binnen sleuren via internet kan wel, maar dan hou je dat activeringsgedoe e.d, en dat is natuurlijk stout.
Amped 3, maar moet je ook echt van houden. Wellicht Perfect Dark Zero? Als je van online schieten houdt...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Damn weet ik meteen waarom ik niet van voetbalgames hou.....
Morgen maar weer ruilen voor een ander spelIk had dus Fifa gekocht maar om te
Weet iemand anders nog een mooi spel?? Ik heb zelf condemnde, kameo, CoD2 en pgr3 al.
Nu weet ik dus zo niet welk spel nou ontzettend mooi is. Racespel hoeft niet meer....1 is genoeg.
Gun! Grafisch valt het me vies tegen, maar het speelt gewoon heerlijk en western zijn ook nog eens leuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Damn weet ik meteen waarom ik niet van voetbalgames hou.....
Morgen maar weer ruilen voor een ander spelIk had dus Fifa gekocht maar om te
Weet iemand anders nog een mooi spel?? Ik heb zelf condemnde, kameo, CoD2 en pgr3 al.
Nu weet ik dus zo niet welk spel nou ontzettend mooi is. Racespel hoeft niet meer....1 is genoeg.
Misschien mixt PGR3 het geluid maar hooguit naar 4.1 ipv 5.1quote:Op donderdag 29 december 2005 21:30 schreef GokuSFE het volgende:
FF een vraagje: ik heb mn 360 via optische kabel aangesloten op mn Logitech Z-5400. Nu komt er tijdens het gamen geen geluid uit de center speaker (bij PGR3). Terwijl mn settings wel op dolby staan, in het spel en in de dashboard settings. Met een film (LotR) pakt ie wel de center mee, dus de speaker is goed aangesloten en werkt. Kijk ik bijv naar het plaatje in de speaker setup van PGR3, staat er ook een center speaker in, alleen komt er geen geluid uit bij mij. Raar, iemand een idee?
kheb net twi 4 potjes dik gepwnt, ik heerschquote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Ja ik ben hem ook aan het downen... nu maar even afgebroken ! Morgen weer verder.quote:
Beste actie spel van het jaar en beste game die niemand gespeeld heeft bij Ign of Gamespot... weet het niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 00:53 schreef Fillipe het volgende:
Stil hier zeg
Nog één keer: Condemnedwat een geweldige game! Ziet er echt super mooi uit, en het speelt heerlijk weg. Die verhaallijn is ook wel goed btw, het wordt iig leuk uitgevoerd. Echt een must-have als je het mij vraagt.
Soms kan ik de game trouwens ook wel haten als het aankomt op al die schrikmoment
Als de mond tot mond reclame zo doorgaat wordt het stiekem nog wel een succesje in 2006quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beste actie spel van het jaar en beste game die niemand gespeeld heeft bij Ign of Gamespot... weet het niet meer
Down de demo dan... spel heeft goed gescoort hoor. Ik vind hem persoonlijk erg goed en een aantal hier ook.... een aantal ook weer niet uiteraard, maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als de mond tot mond reclame zo doorgaat wordt het stiekem nog wel een succesje in 2006Ik ben ook zeker geinteresseerd nu bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Down de demo dan... spel heeft goed gescoort hoor. Ik vind hem persoonlijk erg goed en een aantal hier ook.... een aantal ook weer niet uiteraard, maar smaken verschillen
quote:Oh wacht... je hebt geen Xbox
Mijn reactie hielp niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:32 schreef devv05 het volgende:
Ik heb ook Condemned als eerste game en vind 'm ook erg gaaf
Moet alleen mn internet nog werkend krijgen op X360 zodat ik Xbox live op kan
Is het slecht? Vanavond even kijken... is de demo SP?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dit kan me niet echt boeien.
Vond Doom 3 leuker.
Doom 3 leuker gewoonquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond Doom 3 leuker.
Heb vanacht ff de SP gedaan want ik kon geen server joinen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Doom 3 leuker gewoon
Dan speel je dus Q4 alleen nog maar uit zelfkastijding
En tel daar de framedrops bijop op de X360 en je hebt een winner
ik vond het er ook niet eens goed uitzien... maar ik heb het ook maar 5 min gespeeld...quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:38 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb vanacht ff de SP gedaan want ik kon geen server joinen.
SP vind ik nogal brak.
Ok het ziet er goed uit, maar of het mij kon boeien nee.
Tamara heeft m gedownd voor me, en de condemned demo ook.. vanaaf ff checken met een flesje champagne erbij:Dquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond Doom 3 leuker.
Nee, helaas. Maar ik weet ook niet zeker of mn modem een router is. Automatisch IP toewijzen zou ook gewoon moeten werken, want bij Xbox360 kan dat alleen maar automatisch toch? Nog geen handmatige instellingen kunnen vinden in ieder geval.quote:
Waarschijnlijk pikt je modem maar 1 mac-adres. Dus dan zou je je modem moeten resetten om er een ander apparaat aan te hangenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Maar ik weet ook niet zeker of mn modem een router is. Automatisch IP toewijzen zou ook gewoon moeten werken, want bij Xbox360 kan dat alleen maar automatisch toch? Nog geen handmatige instellingen kunnen vinden in ieder geval.
Heb mn provider al even gemaild, hopelijk krijg ik daar gauw antwoord op.
Ik hoop voor je dat ze willen helpen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb mn provider al even gemaild, hopelijk krijg ik daar gauw antwoord op.
of je PC mac-adres in je 360 zetten, dat kan ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pikt je modem maar 1 mac-adres. Dus dan zou je je modem moeten resetten om er een ander apparaat aan te hangen
Omdat je modem was getweakedquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze willen helpen.
Niet alle providers willen helpen, zo heb ik gekloot gehad met xs4all.
Slimquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
nog steeds geen geld voor een 360, en wat ik daarvoor had gespaard is op ( door een concert).
Denk dat ze daar tegenwoordig weinig problemen meer mee hebben, aangezien ze tegenwoordig alleen maar multi-pc modems verhandelen bij XS4ALL. Maar sowieso nooit problemen bij hen gehad.quote:
Ik heb in die 5 jaar dat ik bij hun zit nog maar 1x een probleem gehad, netjes de HD kunnen bereiken en die vertelde me dat de lijn er uit lag in de buurt.. Was een paar uur later weer up. En meer heb ik niet gehad.. beste provider wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat ze daar tegenwoordig weinig problemen meer mee hebben, aangezien ze tegenwoordig alleen maar multi-pc modems verhandelen bij XS4ALL. Maar sowieso nooit problemen bij hen gehad.
Heb hem vandaag ook binnen gekregen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Fifa tegen PDZ geruild maar kom bijna meteen al niet meer verder
Wat de fuck is surcad ofzoiets. Je moet met een klein robotje iets doorsnijden ofzoAim at the surcad ofzoiets.
ga je rijbewijs is halenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef pkwarts het volgende:
Mocht er ooit een patch komen oid die die framerate problemen uit Quake 4 haalt, ben ik best bereid deze voor 30 euro een keer te kopen. Schiet best lekker weg namelijk.
edit: de game dus, voor een patch betaal ik geen 30 euro
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef Sharkystuff het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig het verschil gezien grafisch van Need for Speed Most Wanted op de xbox en de 360?
Ja en ik vind em mooi genoeg. Speelt heerlijk weg op de 360.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef Sharkystuff het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig het verschil gezien grafisch van Need for Speed Most Wanted op de xbox en de 360?
Ik heb op het moment het spel op de normale xbox en vraag me af of de verschillen groot genoeg zijn om hem op de 360 aan te schaffen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja en ik vind em mooi genoeg. Speelt heerlijk weg op de 360.
Nee, dat zou ik niet doen. Je had hem dan beter direct op de 360 kunnen kopen, als je toen tijdens de aankoop die keuze gehad zou hebben that is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:36 schreef Sharkystuff het volgende:
[..]
Ik heb op het moment het spel op de normale xbox en vraag me af of de verschillen groot genoeg zijn om hem op de 360 aan te schaffen...
10 chapters.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:37 schreef Fillipe het volgende:
Tering, ik zie dat er maar 9 chapters zijn bij Condemned. En ik ben nu net begonnen met 8, ik wil het spel straks nog helemaal niet uitgespeeld hebben
6 euro per chapterquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
10 chapters.maar het gaat niet om de duur, het gaat om de ervaring. En die is fenomenaal!
Denk niet in geld, denk in ervaringen!quote:
Zou het ook niet doen. Maar de Xbox360 versie is wel een stuk minder jaggietastic(TM)quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet doen. Je had hem dan beter direct op de 360 kunnen kopen, als je toen tijdens de aankoop die keuze gehad zou hebben that is.
Heb hem ook niet gekocht op de normale xbox...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik niet doen. Je had hem dan beter direct op de 360 kunnen kopen, als je toen tijdens de aankoop die keuze gehad zou hebben that is.
Ik heb gisteravond ook een tijdje lopen spelen, ging best lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:14 schreef twi het volgende:
Vind het trouwens weer eens lekker om via Live te Halo 2'enErg he?
Eigenlijk helemaal niet, en ik heb alleen maar Big Team Battle gedaan. Zag er allemaal net wat mooier uit, en ik had echt totaal geen framedrops zoals anderen hier meldden. Ook deed het Downloadable Content menu het gewoon prima.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond ook een tijdje lopen spelen, ging best lekker.
Alleen wel veel lag.
Hmm dan zal ik wel pech gehad hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet, en ik heb alleen maar Big Team Battle gedaan. Zag er allemaal net wat mooier uit, en ik had echt totaal geen framedrops zoals anderen hier meldden. Ook deed het Downloadable Content menu het gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |