quote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in zo'n klein gat![]()
Morgenavond om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef lpg het volgende:
Ik raad iedereen aan om genoeg brandhout voedsel en medicijnen in te slaan. Het gaat helemaal los morgen.
Stiekemquote:
Ga je boarden ? Vandaar dat je niet mee kan naar Ouddorp op zaterdag zekerquote:Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef GenesiZ het volgende:
Ik moet zaterdagochtend van Spijkenisse (vlakbij r.dam) naar Landgraaf limburgIk ben gek op sneeuw, maar nu komt het niet goed uit.
Maar wel hendig grote kans dat je valt gekquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef lpg het volgende:
Boh gek je kunt wel vet sjiek slippen in sneeuw.
Voeten op de grond en gassen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar wel hendig grote kans dat je valt gek
Boh gek leg je matras buiten neer dan land je zacht gek.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar wel hendig grote kans dat je valt gek
Kom kom, we verbieden jou toch ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zo kut is sneeuw, koud en zinloos. Verbieden die handel
Ik ga altijd met de fiets naar het werkquote:Op donderdag 29 december 2005 15:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Voeten op de grond en gassen.
Maar ik zie nu toch wat vlokjes vallen in Vlaardingenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:53 schreef space-kees het volgende:
als ik de verhalen hoor, is het in het hele land aan het sneeuwen, behalve omgeving Rdam
Uhm het was net in Capelle toch aardig donker, is nu weer aan het opklaren!!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ik zie nu toch wat vlokjes vallen in Vlaardingen![]()
![]()
Dat zeg ik.. overal alleen omg Rdam nietquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Sneeuw moet dood!
(tenzij het blijft liggen...)
jess nog iemand die geen sneeuw heeftquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef Bouddalain het volgende:
[..]
wat een onzin![]()
Dit is ook Zeeland, EN GEEN VLOKJE!
vorige keer ook niet![]()
de keer daarvoor ook niet![]()
Ik geloof niet meer in al die sneeuwverhalen, volgens mij zijn ze gewoon nep.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |