mijn ideequote:Op donderdag 29 december 2005 16:47 schreef kroegtijger het volgende:
[..]en al die foto's is ook fotosoep
Jah hier ookquote:Op donderdag 29 december 2005 17:28 schreef lpg het volgende:
Het sneeuwt hier nu ook weer behoorlijk. er ligt toch al ruim 2 mm nu.
en dan zit je binnen??quote:Op donderdag 29 december 2005 18:34 schreef nieky het volgende:
vlissingen ook volop sneeuw!
Leuk hoor
Ik ben er helemaal klaar voor!!!! Heerlijk die sneeuw!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef lpg het volgende:
Is iedereen er klaar voor, voedsel ingeslagen, ski's gereed?
Inderdaad, er stond in de krant zelfs over dat je 't rubber van je autodeur met talkpoeder moet bestrooien en dat je koelvloeistof moet hebben dat tegen 30 graden onder nul kan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ja duh GVD het is W-I-N-T-E-R, dan is er wel vaker zulk weer
Stelletje kutpaupers! alleen omdat 1x heel nederland heeft vastgestaan, koppen alle kranten met de kop als mijn TT.
Wat een fucking bullshit
Bron? Ik geleuf er ginne zak vaan! Vast zonne goapert bij ut KNMI die stoer moes doen veur z'n collega's deur ekkes het weer alarm oan te zette!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:36 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat heeft t KNMI al veur oe gedoan.
De verwachte omstandigheden komen niet vaak voor in Nederland en het lijkt me niet slecht om mensen te waarschuwen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:10 schreef kikoooooo het volgende:
Ja duh GVD het is W-I-N-T-E-R, dan is er wel vaker zulk weer
Stelletje kutpaupers! alleen omdat 1x heel nederland heeft vastgestaan, koppen alle kranten met de kop als mijn TT.
Wat een fucking bullshit
Juist, de gemiddelde Nederlander kennende is het wel handig om een weer alarm af te kondigen. Wij zijn immers een volk dat al half zo hard gaat rijden als het eens stevig regent. Kun je nagaan wat de chaos is bij wat ijzel en sneeuw.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:42 schreef lpg het volgende:
[..]
De verwachte omstandigheden komen niet vaak voor in Nederland en het lijkt me niet slecht om mensen te waarschuwen.
Het knmi stelt een weeralarm op met behulp van vaste criteria.
Er wordt grote overlast op grote schaal verwacht door sneeuw en ijzel dan is het wel handig om mensen te waarschuwen lijkt mij.
Braun ben jij koerier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Juist, de gemiddelde Nederlander kennende is het wel handig om een weer alarm af te kondigen. Wij zijn immers een volk dat al half zo hard gaat rijden als het eens stevig regent. Kun je nagaan wat de chaos is bij wat ijzel en sneeuw.
ja of neequote:
Neeh, niet mijn internetverbindingquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef space-kees het volgende:
update: verwacht wordt dat nederland totaal van de buitenwereld zal worden afgesloten!!
wil je het naar mij brengen? k hb helemaal nietsquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef Taproot het volgende:
Idd kutsneeuw!!! Hier is hetzelfde liedje. Sneeuw in mijn tuin!
Ik heb daar helemaal niet om gevraagd!!! Optiefen!
daar zal ik wel eff me schep inzettenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Neeh, niet mijn internetverbinding![]()
Het heeft vanacht een beetje gesneeuwtquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef space-kees het volgende:
is er al nieuws uit Z-land?
In welke winkels te koop?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
koop een husky en een slee.
zoiets dus:
[afbeelding]
![]()
fijn voor jouquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef olsentwinnetje het volgende:
Het sneeuwt hier weer als een gek![]()
Zeelandquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
fijn voor jou
Waar is hier?
geen idee, maar ik wil sowieso zo'n husky, die beesten zijn coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:05 schreef olsentwinnetje het volgende:
Het sneeuwt hier weer als een gek![]()
Ze zien er mooi uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
geen idee, maar ik wil sowieso zo'n husky, die beesten zijn cool![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Hier ligt nu dus echt helemaal geen sneeuw... 't is alleen flink koud... hoop dat er nog flink wat valt, wil een beetje in de juiste mood voor wintersport komen
De stad met karakterquote:
Dorderecht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:28 schreef olsentwinnetje het volgende:
En dus?
Kijk, daar is het al!quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:48 schreef Aequalitas het volgende:
Door die K-U-T-sneeuw komt m'n vriendin met flinke vertraging in NL aan......![]()
schaam je.quote:
en het is Dordrecht, mocht dat geen typfout zijn...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |