De radarbeeld was volgens de weerman zonet op het journaal (geen idee wie) wel een beetje overdreven, dus nadat de wolk boven je op de radar is gekomen, duurt het ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:05 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.knmi.nl/weeralarm/radar/meest_recente_RADAR_beeld.gif
Als ik zo kijk zal het hier in den helder ook wel zo beginnen
horizontaal? komt het niet uit de lucht danquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Het sneeuwt hier nu zo goed als horizontaal, iets ten noorden van Rotterdam
Zo goed als hequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
horizontaal? komt het niet uit de lucht dan![]()
Zet er dan iig even bij waar dat isquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:08 schreef Caesu het volgende:
gaaf onwijs veel stuifsneeuw maar wel megaglad.
moest net 2km rijden met auto. bijna niet te doen.
Jep, ligt al een heel laagje hier.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:14 schreef Cee het volgende:
Omgeving Tilburg is begonnen!
zwijndrechtquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:09 schreef N.icka het volgende:
[..]
Zet er dan iig even bij waar dat is![]()
Bel snel Irene Moors. Zoveel orbs kan zelfs dat medium niet fotograferen.quote:
ik wil ook wel dat zonnetje dan, is al redelijk donker hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:43 schreef MouseOver het volgende:
Zuid Limburg helemaal droog.. het waaide wel iets harder dan gisteren. Voor de rest een lekker zonnetje. Aangezien het slechte weer van zeeland naar groningen zou trekken kan het best dat het zo blijft.
Ok, voor het donker werd danquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:51 schreef Re het volgende:
[..]
ik wil ook wel dat zonnetje dan, is al redelijk donker hier
Radar laat ook sneeuw zien die hoger in de lucht valt maar de grond niet bereikt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:29 schreef habbol het volgende:
Apart hoor, als ik diverse radarbeelden bekijk, zou het hier al flink tekeer moeten gaan sinds een uur of 3... Maar er is nog helemaal niets naar beneden gekomen (hoorn).
Wat niks?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |