dan denk ik dat je haar na het weekend weer zietquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Skv het volgende:
Rijden de treinen nog wel?
Mijn vriendin is 5 minuten geleden met de trein naar Nijmegen vertrokken, met de bedoeling om morgen terug te komen..
hoelang heb je vorige keer stil gestaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens KNMI.nl:
het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur
Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!![]()
wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef IkWilbert het volgende:
Gelukkig niet zo lang als sommigen... maar drie uur vond ik wel iets teveel van het goede![]()
En dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef space-kees het volgende:
[..]
wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?
en hoelang was de file waar je 3uur in heb gestaan?
Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dan?
Dan sta je in apeldoorn op een aflslag maar je moet naar zuidlimburg![]()
Maar ook op die afslagen stond het vol, heel apeldoorn stond vol inclusief alle wegen van en naar apeldoorn en om nou 60km file achteruit te laten rijden is ook wel veel werk hoor.
nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............quote:Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef space-kees het volgende:
[..]
Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?
daar gaan ze er op??quote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............
jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef space-kees het volgende:
[..]
daar gaan ze er op??![]()
Nee maar dat bedoelde ik eigelijk niet.
Stel Je staat in de file(want er is een ongeluk) niemand kan er meer langs, alle banen afgesloten, etc. etc.
op 250m van je vandaan is een afslag, dan lijkt het mij, dat de mensen, die bij de afslag staan(de afslag nemen en secundair gaan rijden)??
Dan ontstaat er dus ruimte op de weg(omdat er auto's tussen uitgaan).. iedereen gaat van de weg af.. en ondertussen is er van die 250m niets meer over omdat jij bij de afrit bent aangekomen) en zo gaat het maar door!! snap je?
en als dat nou bij iedere afrit zou gebeuren?was er niet een file van 60km, toch?
Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)quote:Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.
Het geval in apeldoorn was dat alles vaststond incl de seccundaire wegen.
Ik ben zo'n mens die regelmatig in de file staat, en uit ervaring kan ik zeggen dat binnendoor rijden zelden een oplossing is.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef space-kees het volgende:
[..]
Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |