abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33499848
Volgens KNMI.nl:

het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur

Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_33499913
hehehe
pi_33500202
Rijden de treinen nog wel?
Mijn vriendin is 5 minuten geleden met de trein naar Nijmegen vertrokken, met de bedoeling om morgen terug te komen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33500507
gaat dat wel goed met mijn vuurpijlen dan?
pi_33500620
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef Skv het volgende:
Rijden de treinen nog wel?
Mijn vriendin is 5 minuten geleden met de trein naar Nijmegen vertrokken, met de bedoeling om morgen terug te komen..
dan denk ik dat je haar na het weekend weer ziet
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_33500735
Volgend jaar pas weer?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_33500761
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef IkWilbert het volgende:
Volgens KNMI.nl:

het KNMI verwacht vrijdag en zaterdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Een brede zone met sneeuw en ijzel trekt vanaf vrijdagmiddag tot zaterdagochtend van zuidwest naar noordoost over het land.
Daarbij staat een krachtige, langs de kust harde zuidoosten wind die aanleiding kan geven tot sneeuwjacht.
Dit alles kan in deze periode aanleiding geven tot grote overlast.
donderdag 29 december 2005 11.45 uur

Krijgen we weer hetzelfde geklooi als 25 november?! Als het morgen echt erg wordt ga ik maar wat eerder weg van mijn werk. Wil niet weer uren stil staan!
hoelang heb je vorige keer stil gestaan?
weet je het niet!
pi_33503145
Gelukkig niet zo lang als sommigen... maar drie uur vond ik wel iets teveel van het goede
pi_33504067
pi_33505078
Prachtig al die sneeuw
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33507305
Maar wat zijn sneeuwjachten?

jachten van sneeuw?
jagers in de sneeuw?
jagers op sneeuw?
sneeuwende jagers?

ohwjah, kvind ut allemaal kut want ik moet vrijdagmiddag na m'n werk vanaf rotterdam naar deventer.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 29 december 2005 @ 15:54:33 #12
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_33507933
Sneeuwjachten?

Veel sneeuw i.c.m. harde wind. Denk dat je dan wel een voorstellingen kunt maken
pi_33508185
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:37 schreef IkWilbert het volgende:
Gelukkig niet zo lang als sommigen... maar drie uur vond ik wel iets teveel van het goede
wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?

en hoelang was de file waar je 3uur in heb gestaan?
weet je het niet!
pi_33508222
Schiphol was vanmorgen errruuggg witjes. Nu gaat het wel, de sneeuwbuien passeren iets noordelijker

Van mij mag het best sneeuwen met oud-en-nieuw
pi_33508233
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:02 schreef space-kees het volgende:

[..]

wat ik dan niet snap.. als iedereen nou naar achteren gaat rijden.. 1 voor 1(dus zeg maar spookrijden) met aanwijzingen van de politie.. dan kan je toch naar de dichtsbijzijnde afslag toe? of zie ik dat verkeerd?

en hoelang was de file waar je 3uur in heb gestaan?
En dan?
Dan sta je in apeldoorn op een aflslag maar je moet naar zuidlimburg

Maar ook op die afslagen stond het vol, heel apeldoorn stond vol inclusief alle wegen van en naar apeldoorn en om nou 60km file achteruit te laten rijden is ook wel veel werk hoor.
Fiets
pi_33508261
Leuk!!:):) Vanachter m'n raampje dan, bij de warme kachel, gelukkig hoef ik niet weg.:)
pi_33508362
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En dan?
Dan sta je in apeldoorn op een aflslag maar je moet naar zuidlimburg

Maar ook op die afslagen stond het vol, heel apeldoorn stond vol inclusief alle wegen van en naar apeldoorn en om nou 60km file achteruit te laten rijden is ook wel veel werk hoor.
Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?
weet je het niet!
pi_33508419
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:06 schreef space-kees het volgende:

[..]

Okeey 60km.. ga mij nou niet vertellen dat er in die 60km geen afslag is!! volgens mij is er om de 20km minstens 1 afslag?? of zie ik dat alweer verkeerd?
nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............
Fiets
pi_33509272
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nee hoor dat zie je goed, maar als je achteruit gaat naar een afslag is dat eigenlijk geen afslag dus maar een oprit, en weet je wat ze bij opritten doen? ...............
daar gaan ze er op??

Nee maar dat bedoelde ik eigelijk niet.
Stel Je staat in de file(want er is een ongeluk) niemand kan er meer langs, alle banen afgesloten, etc. etc.

op 250m van je vandaan is een afslag, dan lijkt het mij, dat de mensen, die bij de afslag staan(de afslag nemen en secundair gaan rijden)??
Dan ontstaat er dus ruimte op de weg(omdat er auto's tussen uitgaan).. iedereen gaat van de weg af.. en ondertussen is er van die 250m niets meer over omdat jij bij de afrit bent aangekomen) en zo gaat het maar door!! snap je?

en als dat nou bij iedere afrit zou gebeuren?was er niet een file van 60km, toch?
weet je het niet!
pi_33512294
quote:
Op donderdag 29 december 2005 16:34 schreef space-kees het volgende:

[..]

daar gaan ze er op??

Nee maar dat bedoelde ik eigelijk niet.
Stel Je staat in de file(want er is een ongeluk) niemand kan er meer langs, alle banen afgesloten, etc. etc.

op 250m van je vandaan is een afslag, dan lijkt het mij, dat de mensen, die bij de afslag staan(de afslag nemen en secundair gaan rijden)??
Dan ontstaat er dus ruimte op de weg(omdat er auto's tussen uitgaan).. iedereen gaat van de weg af.. en ondertussen is er van die 250m niets meer over omdat jij bij de afrit bent aangekomen) en zo gaat het maar door!! snap je?

en als dat nou bij iedere afrit zou gebeuren?was er niet een file van 60km, toch?
jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.

Het geval in apeldoorn was dat alles vaststond incl de seccundaire wegen.
Fiets
pi_33512771
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jah, ging het maar zo makkelijk dan waren er nooit files.

Het geval in apeldoorn was dat alles vaststond incl de seccundaire wegen.
Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)
weet je het niet!
pi_33513344
De NS moet nu preventief spoorruim poppetjes langs de sporen zetten. Voor takjes enzo.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_33513469
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:29 schreef space-kees het volgende:

[..]

Jaa maar mensen blijven ook in de file staan.. volgens mij denken ze(gohh misschien komen er straks engeltjes die ons optillen)
Ik ben zo'n mens die regelmatig in de file staat, en uit ervaring kan ik zeggen dat binnendoor rijden zelden een oplossing is.

Je hebt zelf zeker nog geen rijbewijs?
Fiets
pi_33513836
Op de stoepen is het spekglad en net een ijsbaan. Ben net al bijna onderuit gegaan.
pi_33513868
Als zaterdag maar die kuttreinen van Lelystad naar Almere vertrekken.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')