American_Nightmarequote:Op donderdag 29 december 2005 10:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Andre van Duin
Emile Ratelband
Christine van der Horst
Robert Jensen
Joop Braakhekke
Sorry heb ik over een idool van je gekotst, idioot?quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry heb ik over een idool van je gekotst, idioot?
Nee moet ze niet maar ik vind de ts een grotere kneus met die achtelijke posts van je Ga lekker in texas wonen pas je precies tussenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sorry heb ik over een idool van je gekotst, idioot?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Andre van Duin
Emile Ratelband
Christine van der Horst
Robert Jensen
Joop Braakhekke
Ik ben de TS niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee moet ze niet maar ik vind de ts een grotere kneus met die achtelijke posts van je Ga lekker in texas wonen pas je precies tussen
Rösenmuller.... Idd... wat een homo ...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef wonko het volgende:
Die dikke kankerhomo...paul nogwat...
Moet je daar om lachen ja?quote:
jankerd...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Moet je daar om lachen ja?
Hoe niet grappig kun je zijn, en volgens mij solliciteert de grappenmaker ook naar een ban.
En nee ik ben geen homo.
Hou anders je muil, ik moest erom lachen,spreek iedereen dan aan die het woord homo gebruikt, dom wichtquote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Moet je daar om lachen ja?
Hoe niet grappig kun je zijn, en volgens mij solliciteert de grappenmaker ook naar een ban.
En nee ik ben geen homo.
Ja, joh stomme homoquote:Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hou anders je muil, ik moest erom lachen,spreek iedereen dan aan die het woord homo gebruikt, dom wicht
Vind ik persoonlijk Gordon erger...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:47 schreef Camplo het volgende:
André van Duin
Carlo Boszhard
Irene Moors
Alle gore televisie homo beroemdheden... fuck die roze driehoek in je ass steek hem af en vlieg tegen een brug aan. Gordon, en die andere homo in ze plastic glitterpak, die lul, ehm.... Gerard Joling! Wat een vuile fucking kuthomo's bahbah. Met die gore breedmeesmuillbek van hem...argh! Zou hem graag 2x voll erop slaan!
JE KENT IVO TOCH WEL?quote:
mee eens, BN is een goedkoop, vooroorlogs etiketje dat door de weldenkende populatie van Nederland allang nietmeer erkend wordt als teken van "Interessant-zijn" en "bewezen cool-doen" maar meer als garantie/verhoogd-gevaar op josti-kenmerkend gedrag.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:12 schreef mcyodogg het volgende:
het woord 'bn-er' dat is pas irritant.
Ik denk dat Robert Jensen stiekem op Kelly geiltquote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef TLC het volgende:
Oh euhm ik reken ook nog Viola Holt en Kelly tot de categorie![]()
Viola vind ik gewoon een vals en onbetrouwbaar iemand en Kelly tsja..... ik denk dat als je wat in haar mond zou roepen dat je dan een echo hoort![]()
Ah geef toe, het zou wel een leuk stel zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Ik denk dat Robert Jensen stiekem op Kelly geilt
Vergeet Ron Boszhard nietquote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef TLC het volgende:
Meest irritante b.n.'ers ;
-Ivo Niehe (te groot ego, jaaahaa Ivo we weten wel dat je meerdere talen kunt spreken, dat je alle grote der aarden hebt bezocht als Oprah Winfrey, Chirac, Hans Liberg, Prince en nog eens Hans Liberg)
- Gaston Starreveld (sorry hoor maar die zie ik veels te vaak op tv, als die bij mij voor de deur zou staan met een cheque van 25 miljoen Euro klap ik meteen de deur dicht)
- Caroline Tensen (die het gore lef heeft om met winnaars van de postcodekanjer arme straatkindjes in derde wereldlanden op te zoeken om te zien in wat voor ellende ze leven, waarna ze naar hun viersterrenhotel terug gaan zonder ooit het besef te hebben dat ze met dat geld wat beide hebben een heel Afrikaans dorp voor 5 jaar van eten hadden kunnen voorzien)
- Carlo Boszhard (iemand die leuk wil zijn, maar teveel afhankelijk is van onderstaande dame)
- Irene Moors (leuke vrouw om te zien, maar niet voor tv)
- Rik Felderhof (euhm ik zou niet in zijn villa willen zitten hoor)
- Rita Verdonk (als je iemand condoleert Rita....... moet je er wel zeker van zijn dat diegene ook daadwerkelijk overleden is....... heb het over de Schipholbrand waar Rita iemand condoleerde over iemand die dus leefde.... was op 2Vandaag, erg sneu dat zo iemand in Den Haag zit......
)
en wie vinden jullie zum kotzen ?![]()
Zelfs bij boter kaas en eieren denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 16:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Bij deze ook Victoria Koblenko, die weer een dieptepunt rijker is. (naast broddelcolumns ook als slechtste uit de bus komen bij de Nationale Inburgeringstest 2005, al met al een leeg hoofd die zich zelf wil opwaarderen tot een pseudo-weetalles).
Ik zou haar makkelijk kunnen verslaan bij welke quiz dan ook. (Ook That's The Question).
sidekickquote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef Famke72 het volgende:
Robert Jensen![]()
En die oetlul van een Jan die overal om lacht en totaal 0,0 bijdrage heeft???![]()
![]()
Weet iemand in vredesnaam wie die Jan is en wat zijn functie is?? Zum kotzen!
![]()
![]()
![]()
Haar tieten ? nee joh, haar Harriesquote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
Die gast die iets heeft met dat ene wijf, die haar tieten heeft laten vergroten en in de playboy stond, maar zij zei dat ze ze niet had laten vergroten
nietquote:
Daphne is een lekker dingquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:07 schreef wonko het volgende:
Die dikke kankerhomo...paul nogwat...
De Leeuw en Roessenmoeller ....als dat eens zou kunnenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Rösenmuller.... Idd... wat een homo ...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daphne is een lekker ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |