DIe keuze is persoonlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dan liever vier dagen achter elkaar werken denk ik.
Ik was dan ook niet van plan om je mijn mening op te dringen.quote:
Vertel, hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Tegeltjeswijsheden.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Ah, zo dus.quote:
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mijquote:
Het lijkt in ieder geval op een tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mij, nou ja geen idee, het is een erg vette ambient/chillout mix van Shpongle
Klinkt erg goed
![]()
Nee, we houden hier meer van slopen dan van bouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kom weer binnen en zie gelijk al een hoop tegeltjes. Gaan we een muur (opnieuw) betegelen of zo ??![]()
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.quote:
Das verleden, nu daar naar de toekomst hequote:Op donderdag 29 december 2005 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.![]()
Zonder verleden is er geen toekomst.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das verleden, nu daar naar de toekomst he![]()
Vang maar al aan dan!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Een inburgeringscursus? ikke neit Niederlaends spreke.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |