Staat niet op de frontpage!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Michael Jackson maakt een nieuwe cd met zijn eigen kinderen
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws hequote:
Misschien een beetje oud nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws he
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
ik kijk die gladiatoor maar weer is
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't isquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ja kut haqrt van nederland
zou eigenlijk moeten weigeren om te kijken
Dat zou idd moeten gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't is
dat kan het verklarenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
TF is aan het verhuizen
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
Maar dat gaat niet echt helpen!
Ligt het aan mij of is heel fok een beetje stil?
Behalve ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef GF het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzo
Nee, ik was te snel op m'n fietsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daar
Tuurlijkquote:
als 't op 't werk is, is 't okquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Behalve ik![]()
Ben erg aktief bezig![]()
Maar niet op fok![]()
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij had gewoon je lesauto met instructeur al klaarstaan om de hoek he
Geef nou maar toe
Er zijn altijd users die zich later aanmelden en dan lekker gaan posten, misschien verschilt het wel per subforum, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaal
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar danquote:
Doe ik altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar dan
Wil jij aub een '?' niet gebruiken na een statementquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Neuhquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Het zijn de feestdagen. Mensen raken vanzelf uitgekeken op Fok! of komen weer terug, maar tenzij het forum weer eens dagenlang niet bereikbaar is doen ze dat zelden zo massaal in mijn herinneringquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
Alle andere lessen werden voortijdig afgebroken voor deze of gene reden?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef GF het volgende:
[..]
Neuh
Maar serieus. Ik heb pas 3 volle lessen gehad, ik doe echt geen gekke dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |