DIe keuze is persoonlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 17:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou dan liever vier dagen achter elkaar werken denk ik.
Ik was dan ook niet van plan om je mijn mening op te dringen.quote:
Vertel, hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Tegeltjeswijsheden.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dag
Wijsheid van de dag: "Nothing lasts, but not everything is lost"
Ah, zo dus.quote:
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mijquote:
Het lijkt in ieder geval op een tegeltjeswijsheid.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nope, is geen tegeltjeswijsheid volgens mij, nou ja geen idee, het is een erg vette ambient/chillout mix van Shpongle
Klinkt erg goed
![]()
Nee, we houden hier meer van slopen dan van bouwen.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
Ik kom weer binnen en zie gelijk al een hoop tegeltjes. Gaan we een muur (opnieuw) betegelen of zo ??![]()
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.quote:
Das verleden, nu daar naar de toekomst hequote:Op donderdag 29 december 2005 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben hier al de nodige mensen gesloopt.![]()
Zonder verleden is er geen toekomst.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das verleden, nu daar naar de toekomst he![]()
Vang maar al aan dan!quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Een inburgeringscursus? ikke neit Niederlaends spreke.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
En dan in het bijzonder kennis van het verleden. Ik denk dan ook dat het de hoogste tijd wordt dat nieuwe slowchatters aan een inburgeringscursus onderworpen gaan worden.![]()
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
Thuis,
en ik weet nog iemand die jarig is
Zou ik ook doen als ik jou was jaquote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.![]()
Is het een Fokker?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was ja
Ik verkies het verder ook maar te negeren dat diegene jarig is![]()
Wat is het toch mooi om te zien dat mensen innige contacten met hun familie onderhouden.quote:
Moet ik je nu condoleren?quote:
Ze is nog niet dood, maar het komt in de buurtquote:
Frieten!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
Sterkte dan.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is nog niet dood, maar het komt in de buurt
Friet schijnbaar,quote:Op donderdag 29 december 2005 19:06 schreef JoeyT het volgende:
En?
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Frezer het volgende:
Btw, Luxemburg is wel héél wat anders dan Thailand,.
Thxquote:Op donderdag 29 december 2005 19:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sterkte dan.
Btw, Luxemburg is wel héél wat anders dan Thailand,.
Pas op met die hamer jong, das niet goed voor je hoofd,quote:
Ah oke, maar wel een vakantie van je neem ik aan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is een schoolopdracht, die moet eerst even af,
Thailand komt daarna en dan goed
Yep, natuurlijk van de vakantie. Is dit ook wel hoor, alleen dan een vakantie een maand of 2 eerderquote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke, maar wel een vakantie van je neem ik aan?
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pas op met die hamer jong, das niet goed voor je hoofd,.
Ik doelde op dat laatste jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, natuurlijk van de vakantie. Is dit ook wel hoor, alleen dan een vakantie een maand of 2 eerder
Luxemburg was ook heerlijk. In mei ga ik gewoon weerquote:Op donderdag 29 december 2005 19:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik doelde op dat laatste ja. Wel heel wat anders, Luxemburg, maar kan zeker ook leuk zijn.
Vakanties.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luxemburg was ook heerlijk. In mei ga ik gewoon weer
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet goed? En waarom dan niet?
Een idee om een keer weer te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.
Tijd om weer een keer te gaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer op vakantie geweest, vandaar.
Pas als ik afgestudeerd ben, kan mijn geld nu wel beter gebruiken.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een idee om een keer weer te gaan?
Vakantie kan heel goedkoop hoor. Gewoon een paar dagen weg met een tent ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pas als ik afgestudeerd ben, kan mijn geld nu wel beter gebruiken.![]()
Bah kamperenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie kan heel goedkoop hoor. Gewoon een paar dagen weg met een tent ofzo?
Is het dan niet tijd om toch maar eens het kapmes te pakken?quote:
Utrecht is tofquote:Op donderdag 29 december 2005 19:47 schreef QyRoZ het volgende:
Goed! Nu nog internet en mensen die ik hier ken en het komt wel goed.
Utrecht was al tof voordat het jou hadquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef QyRoZ het volgende:
Omdat ik er geen internet heb?
Worden vrij lege mails dan hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef QyRoZ het volgende:
Heb ik veel gemist hier?
Kan iemand me elke dag de spannendse dingen mailen?![]()
Waarom zo lief tegen die wijn huilliequote:Op donderdag 29 december 2005 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Wijf!
Lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Bier?
Neh, dronken zijn heb ik een paar keer meegemaakt, maar vind dat niet prettig. Ik ken mijn grenzen, en daarnaast wil ik weten wat ik die avond ervoor heb gedaan..quote:
quote:
Geeneens meer.. Wat heefttie gedaanquote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Ow... en dat mij horen zingen kan je wel vergeten hoor
Nee ?? Niet eens ??quote:Op donderdag 29 december 2005 21:22 schreef melismay het volgende:![]()
Ow... en dat mij horen zingen kan je wel vergeten hoor![]()
Hoi, ik ben TC en heb ik eigenlijk niks leuks te vertellen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen?
Dan moet je ook vertellen hoe oud je bent ja,quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoi, ik ben TC en heb ik eigenlijk niks leuks te vertellen . . .![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
lukt niet zonder leuke input
Neeeequote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Michael Jackson maakt een nieuwe cd met zijn eigen kinderen
Staat niet op de frontpage!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
Michael Jackson maakt een nieuwe cd met zijn eigen kinderen
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws hequote:
Misschien een beetje oud nieuwsquote:Op donderdag 29 december 2005 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit het NOS jaaroverzicht te kijken. Dat is ook nieuws he
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
ik kijk die gladiatoor maar weer is
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't isquote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef Godlike02 het volgende:
Ja kut haqrt van nederland
zou eigenlijk moeten weigeren om te kijken
Dat zou idd moeten gebeurenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een week door heel NL niet naar sbs kijken, alleen publieke zenders, dan merken ze 't wel hoe irritant 't is
dat kan het verklarenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
TF is aan het verhuizen
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
Maar dat gaat niet echt helpen!
Ligt het aan mij of is heel fok een beetje stil?
Behalve ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De dagen tussen kerst en oud & nieuw, dan ligt vrijwel alles stil . . .
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzoquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daarquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef GF het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben rond de feestdagen misschien vrienden, familie, kennissen die ze gaan zien enzo. Soort van een leven hebben enzo
Nee, ik was te snel op m'n fietsquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
he, ben jij niet opgepakt bij die schoonveegacties in dat gaat daar
Tuurlijkquote:
als 't op 't werk is, is 't okquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Behalve ik![]()
Ben erg aktief bezig![]()
Maar niet op fok![]()
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaalquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij had gewoon je lesauto met instructeur al klaarstaan om de hoek he
Geef nou maar toe
Er zijn altijd users die zich later aanmelden en dan lekker gaan posten, misschien verschilt het wel per subforum, maar dat weet ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er niet gewoon een verversing van users komen om de zoveel tijd? dat iedereen het op hetzelfde moment zat is geloof ik niet helemaal
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar danquote:
Doe ik altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, en voor morgen hebben ze echt slecht weer voorspeld. Goed naar je instructeur luisteren maar dan
Wil jij aub een '?' niet gebruiken na een statementquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Neuhquote:Op donderdag 29 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat moeten wij geloven na je smilie?
Het zijn de feestdagen. Mensen raken vanzelf uitgekeken op Fok! of komen weer terug, maar tenzij het forum weer eens dagenlang niet bereikbaar is doen ze dat zelden zo massaal in mijn herinneringquote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is sowieso stiller op FOK.. of 't door de feestdagen of dat men erop is uitgekeken is weet ik niet
Alle andere lessen werden voortijdig afgebroken voor deze of gene reden?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:42 schreef GF het volgende:
[..]
Neuh
Maar serieus. Ik heb pas 3 volle lessen gehad, ik doe echt geen gekke dingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |