quote:Op donderdag 29 december 2005 06:39 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de hypotheekrenteaftrek over een tijdje wordt afgeschaft, weet iemand hier meer over en weet iemand wat hiervan de gevolgen zullen zijn?
Link: http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art000000060877.htmlquote:"Hypotheekrente-aftrek onhoudbaar"
HILVERSUM Scheidend voorzitter Wijffels van de SER is voor afschaffing van de hypotheekrente-aftrek. Hij noemt het systeem niet langer houdbaar, onder meer omdat verkeerde groepen profiteren.
"Mensen nemen een hoge hypotheek en gaan met eigen geld beleggen, terwijl ze dat ook in hun huis kunnen steken", zegt Wijffels vanavond in het tv-programma van Paul Rosenmöller. De oud-Rabotopman verwacht dat de hypotheekrente-aftrek binnen vijf tot tien jaar verdwijnt.
Vorig weekeinde pleitte ook vertrekkend directeur Don van het CPB al voor het afschaffen van de regeling. Het kabinet voelt daar niets voor.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 07:56 schreef Sakura het volgende:
Mocht er een regering ooit idioot genoeg zijn om dit te doen, dan is dat de doodsteek voor de economie, die zal dan om zeker in een niet te stuiten vrije val terecht komen.
Zelfs harry potter is daar niet debiel genoeg voor om dat te doen.
Complete onzin.....quote:Op donderdag 29 december 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Hier sluit ik me bij aan.
De hele economie gaat onderuit als dit zou gebeuren.![]()
Stem lekker VVD. Nog één keer Zalm op financiën met zijn Management by Excel en binnen 2 jaar kan niemand meer hypotheek rente aftrekkenquote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Martin2005 het volgende:
Het zal afhangen waar Nederland voor stemt in 2007: links of recht. Bij links gaat het sneller dan bij rechts, denk ik. En dan nog zal het in die kabinetsperiode alleen worden voorbereid. Ik zie e.e.a. voor 2010 zeker geen beslag krijgen.
Paniekvoetbal-reactie van een huisbezitter.....quote:Op donderdag 29 december 2005 07:56 schreef Sakura het volgende:
Mocht er een regering ooit idioot genoeg zijn om dit te doen, dan is dat de doodsteek voor de economie, die zal dan om zeker in een niet te stuiten vrije val terecht komen.
Zelfs harry potter is daar niet debiel genoeg voor om dat te doen.
Maar hoe zit het dan met het huis dat je nu gekocht hebt (tegen een hoge prijs)? Wil je verkassen ga je goed de boot in...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:30 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Paniekvoetbal-reactie van een huisbezitter.....
Ik heb ook een huis & hypotheek, maar ik heb de hypotheekaftrek altijd vreemd en oneerlijk gevonden. Laat ze het maar langzaam afbouwen. Als de huizenprijzen vervolgens langzaam dalen hebben de volgende generaties daar profijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |