Ik geil op Sarah Michelle Gellar, dus ik ben niet objectief.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:22 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Cruel Intensions ook niet echt fantastisch eigenlijk. Ik voelde me er iets te oud voor
Da's wel mateloos overschatten van de post achter de edit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet toch eens wat eerder thuis komen. Nu mis ik de leukste roddels.
Helaas. Dan hou ik het gewoon bij de roddels die ik zelf al had bedacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
Da's wel mateloos overschatten van de post achter de edit.
Het is hier zelden echt spannend.
Ach, de winters schijnen warmer te zijn dan hier, en met die regen valt het ook wel mee.quote:
Is de Plato eng dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:58 schreef Tijn het volgende:
Omdat er meer mensen bij de FRS naar binnen durven dan bij de Plato, Lamon.
Ik neem em!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:26 schreef broer het volgende:
Omdat FRS erg goed is met dvd's. Dus als je je cd's er haalt, loop je misschien per ongeluk ook nog wel tegen een leuke dvd aan.
Waarom niet? Ik ben elke keer weer onder de indruk van wat ik tegenkom bij FRS. Oké, als ik de Boudisque dvd-speciaalzaak binnenloop, vind ik écht alles, maar ik heb heel veel gevonden bij FRS, tot mijn verbazing.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:31 schreef Lamon het volgende:
Al zal hij onder de loep genomen geen stand houden
Ik ook, maar de budgetschappen die vol met dvd klassiekers zitten omdat die Free Record Shop idioten niet beseffen dat die films voor meer ook best over de toonbank gaan, is nog geen reden om daar ook meteen de lokale randdebiele baliemedewerker die zijn hele leven niets anders doet dan water zien branden qua muziek met veel gebarentaal uit proberen te leggen welke cd ik wil voor teveel geld.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben elke keer weer onder de indruk van wat ik tegenkom bij FRS. Oké, als ik de Boudisque dvd-speciaalzaak binnenloop, vind ik écht alles, maar ik heb heel veel gevonden bij FRS, tot mijn verbazing.
(Gevonden betekent in dit geval 'tegengekomen', niet dat ik het ook daadwerkelijk allemaal heb gekocht.)
Ja, uhm... Waar kon ik bepaalde posts ook alweer nomineren voor 'beste post van 2006'?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:39 schreef Lamon het volgende:
Ik ook, maar de budgetschappen die vol met dvd klassiekers zitten omdat die Free Record Shop idioten niet beseffen dat die films voor meer ook best over de toonbank gaan, is nog geen reden om daar ook meteen de lokale randdebiele baliemedewerker die zijn hele leven niets anders doet dan water zien branden qua muziek met veel gebarentaal uit proberen te leggen welke cd ik wil voor teveel geld.
Ik heb hier ook betere platenzaken in de buurt. Als ik puur op zoek ben naar een cd, kom ik niet eens in de buurt van FRS.quote:De Plato is zo dicht bij, en heeft ook een prima internetservice.
Als je dat niet sarcastisch bedoelt, maak dan je borst maar nat. Ik ga compleet "for broke" dit jaar. Dit is nog maar het puntje van de ijsberg.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Ja, uhm... Waar kon ik bepaalde posts ook alweer nomineren voor 'beste post van 2006'?
*legt loep weer terug in de la*quote:Ik heb hier ook betere platenzaken in de buurt. Als ik puur op zoek ben naar een cd, kom ik niet eens in de buurt van FRS.
Ik bedoelde het niet sarcastisch! En ik vind het een mooi streven. Maar dat moet je niet in semi-bikkeltijd doen, dat moet je doen in de topics die over dat specifieke onderwerp gaan. Dan heb je ten eerste lezers en ten tweede krijg je misschien ook nog eens weerwoord. Wat het uiteraard alleen maar leuker maakt...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:57 schreef Lamon het volgende:
Als je dat niet sarcastisch bedoelt, maak dan je borst maar nat. Ik ga compleet "for broke" dit jaar. Dit is nog maar het puntje van de ijsberg.
Er zijn nog duizenden andere triviale irritatiepuntjes waar ik me al dan niet terecht zeer verongelijkt over voel, en ik ga ze allemaal met uiterste verve proberen te spuien.
Ik weet het niet hoor, ik heb het in het verleden wel eens geprobeerd in topics die ver van het semi-bikkeltijd ideaal verwijderd zijn, maar bijna iedere keer moeten mijn hoopvolle verwachtingen op pissed off FOK!kers plaats maken voor het besef dat ik niet meer dan een zielige topickiller was.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Ik bedoelde het niet sarcastisch! En ik vind het een mooi streven. Maar dat moet je niet in semi-bikkeltijd doen, dat moet je doen in de topics die over dat specifieke onderwerp gaan. Dan heb je ten eerste lezers en ten tweede krijg je misschien ook nog eens weerwoord. Wat het uiteraard alleen maar leuker maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |