Dat klinkt nu al gezelliger dan dat het daadwerkelijk gaat worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:09 schreef svann het volgende:
De rest van de week informele receptie
Dat staat in de tweede helft van de zin.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Dat klinkt nu al gezelliger dan dat het daadwerkelijk gaat worden.
Ja, kut is dat. Liever geen verbinding dan een brakke.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Mijn internetverbinding is brak en ik baal ervan.
Hoe brak is brak?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Mijn internetverbinding is brak en ik baal ervan.
Niettemin iedereen de beste wensen!
Ik heb last van het planet-probleem waar in FB een topic over is. Ik kom zowel Fok! als WF amper op.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:26 schreef Arcee het volgende:
Ja, kut is dat. Liever geen verbinding dan een brakke.
Héél heet douchen en meteen daarna in vijf minuten twee glazen whisky naar binnen werken. Wedden dat je slaapt?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:40 schreef Biene het volgende:
Ik heb last van een brakke slaap verbinding.
Ik gok dat ik dan om 8 uur nog slaap, dat moet niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
Héél heet douchen en meteen daarna in vijf minuten twee glazen whisky naar binnen werken. Wedden dat je slaapt?
En dan wou ik je net een PM sturen. Nou, andere keer dan maar, hè?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Ik heb last van het planet-probleem waar in FB een topic over is. Ik kom zowel Fok! als WF amper op.
En toch blijven proberen, hè...
Ja, het is of het een of het ander...quote:Op maandag 2 januari 2006 02:49 schreef Biene het volgende:
Ik gok dat ik dan om 8 uur nog slaap, dat moet niet de bedoeling zijn.
De kegel die je dan morgenochtend hebt zal ook niet de bedoeling zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:49 schreef Biene het volgende:
Ik gok dat ik dan om 8 uur nog slaap, dat moet niet de bedoeling zijn.
Zou ik niet doen. Ik roddel niet graag.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef svann het volgende:
En dan wou ik je net een PM sturen. Nou, andere keer dan maar, hè?
Er wordt uitleg gegeven in het FB-topic. Ik snap daar niks van, maar daardoor klinkt het wel aannemelijk.quote:Van die probemen waarbij je download nog maar rudimentair weinig is?
Heb ik twee keer even gehad en toen bleek het aan de KPN als adsl-leverancier te liggen.
Heb je al getest hoe erg het is? En dus hoe erg je rechtmatig lijdt?
Speedtest.
Goed plan. Kijk broer, daar heb ik tenminste wat aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:58 schreef svann het volgende:
[..]
De kegel die je dan morgenochtend hebt zal ook niet de bedoeling zijn.
Duik er zodirekt met een boek in, dan haal je de slaap morgen wel in.
En nogmaals: beste wensen voor iedereen.
Dat we dan om drie uur -nu dus- overstappen?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:41 schreef Lamon het volgende:
Ik ga trouwens denk ik weer een poging wagen mijn oude bikkeltopic in ere te herstellen dit jaar.
Ik kan bij mijn nieuwe baan weer twee uur later beginnen, dus dat vroege voor drieen naar bed is niet meer nodig.
Misschien maak ik er ook een soort dagboek van, net als IR nog wel eens in dit topic doet.
In combinatie met wat mooie gedichten en revelaties uiteraard.
Apart sfeertje inderdaad he? Vooral het stukje waarop ze die weg afliepen tot hun paden zouden scheiden vond ik lief en bijna filosofisch op een lekker ongecompliceerde manier.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:14 schreef Mike het volgende:
Ik heb net 'Me and You and Everyone We Know' gekeken, Lamon, en het is me goed bevallen. De verschillende verhaallijnen waren stuk voor stuk boeiend en toen het na 90 minuten afgelopen was, vond ik het jammer dat ik deze fantasiewereld moest verlaten.
Ja, dat vond ik zelf de mooiste scene uit de film.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
Maar ook de uiteindelijke ontmoeting tussen het kleine ventje en die vrouw in het park was poetisch, tragisch en lief.
Uit pure zelfmarteling ben ik ook zo benieuwd naar deze;quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:25 schreef Mike het volgende:
C-film.
Ah, heel goed, ik kan stoppen met verdoezelen dat ik films download.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik Bin-jip nog niet helaas, ik moet hem eerst of op internet, of in de videotheek tegenkomen.
Films downloaden is toch ook niets mis mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:08 schreef Tijn het volgende:
Ah, heel goed, ik kan stoppen met verdoezelen dat ik films download.
Ik blijf aaan de gangquote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
En weer de beste wensen terug.
(Net als gisteren)
Tsja, misbruik. Ik ga de dingen die ik downloaden niet lopen verkopen ofzo, dus ik vind mezelf nog wel netjes. Maar het is natuurlijk wel gewoon het betere jatwerk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Films downloaden is toch ook niets mis mee?
Als je een film in de videotheek niet kunt vinden.
En als je als je een film echt goed vindt, die dan maar wel koopt.
Net als met muziek.
Internet is een supermedium om alles een kans te geven, maar je moet er geen misbruik van maken.
Tenminste, dat is mijn insteek.
Het is een flauwe geeikte conclusie die ik voor mezelf altijd stel, Tijn, net als ik met muziek ook regelmatig spui, maar als niemand die dingen zou kopen, zijn er straks ook niet genoeg films (of liedjes) meer om te downloaden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, misbruik. Ik ga de dingen die ik downloaden niet lopen verkopen ofzo, dus ik vind mezelf nog wel netjes. Maar het is natuurlijk wel gewoon het betere jatwerk.
Maar feit is ook dat ik een beetje zielig en gestoord ben. Ik vind computerfiles veel prettiger vind dan tastbare dingen als schijfjes en banden. Tastbare dingen raak ik kwijt, maak ik kapot, ik heb er geen plek voor, het wordt een zooi. Op m'n computer heb ik alles onder controle, heb ik dingen sneller te pakken en kan ik veel meer opslaan zonder dingen te verliezen.
Als er een makkelijke manier was om op legale wijze films in goede kwaliteit te downloaden, zou ik dat eerder doen dan een DVD huren of kopen.
Mijn gedeelte is makkelijk korter samen te vatten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een lappen tekst die ga ik niet allemaal lezen zo laat hoor.
Tsja, hoe groter de groep, hoe kleiner het verantwoorlijkheidsgevoel he.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is een flauwe geeikte conclusie die ik voor mezelf altijd stel, Tijn, net als ik met muziek ook regelmatig spui, maar als niemand die dingen zou kopen, zijn er straks ook niet genoeg films (of liedjes) meer om te downloaden.
Wel leuk voor in de auto. Als je een auto hebt. Zonder CD-speler.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:46 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 400 casette bandjes dat is pas erg
Da's ook een prima manier idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:45 schreef Tijn het volgende:
Ik ga wel naar concerten en bioscopen, dat vind ik een betere manier om artiesten cq filmmakers te steunen. Daar heb ik ten minste wat aan
Ik zou gokken van niet, dat zou goed in het totaalplaatje passen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 02:51 schreef Tijn het volgende:
Zou broer een rijbewijs hebben?
Ja, ik begrijp het ook niet.quote:
Maar niet iedereen zit op die golflengte helaas, vandaar mijn excuses.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:49 schreef Tijn het volgende:
Muziek is weinig triviaal hoor. Vind ik dan
Millers Crossing is nog veel beter en meteen de meest serieuze film die ze gemaakt hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:03 schreef Tijn het volgende:
Gisteren Raising Arizona gezien. Erg tof. Ik heb alle Coen-films in huis gehaald die ik nog niet had gezien en dit was alvast geen slechte binnenkomer
Alleen Intolerable Cruelty trok ik persoonlijk op de 1 of andere manier niet zo goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:09 schreef Tijn het volgende:
Ja, die heb ik een tijd geleden al gezien, Lamon. Erg cool inderdaad.
Maar ik vind die kleine, maffe verhaaltjes die ze bedenken ook wel erg leuke films opleveren.
Niet echt op een paar nummers na.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |