De laatste nacht in dit geval.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:33 schreef Stranger het volgende:
Ja, gefeliciteerd met de laatste dag van het jaar enzo
Onzin. Morgennacht is just another night, hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:39 schreef svann het volgende:
Wat een raar idee dat dit de laatste nacht van het jaar is.
Het is alleen dat iedereen daar dan zo opgeklopt kneuterig over doet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:42 schreef broer het volgende:
Onzin. Morgennacht is just another night, hoor.
Goddomme, held! Rijg ze op je roede!quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
Morgen 2 of 3 meiden in mijn auto
Zet ze maar goed in de gordels.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:57 schreef Alfa_Boy het volgende:
Morgen 2 of 3 meiden in mijn autoLekker feesten, dat dan gelukkig wel, ondanks dat het een gewone nacht wordt
![]()
Volgens mij vergeet je iemandquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:18 schreef Xenia het volgende:
Knuf voor svann, broer, lamon, arcee, biene, tong, shmoopy, sig, baboon, mike.
![]()
Heej beeb! Lekker slapen! En al het moois voor 2006.quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:18 schreef Xenia het volgende:
Vakantie is voorbij en ik ben er weer weg van hier.
Iedereen alvast een heel fijn 2006 en misschien tot een volgende keer.
Knuf voor svann, broer, lamon, arcee, biene, tong, shmoopy, sig, baboon, mike.
![]()
joh, ik kon niet slapenquote:Op zaterdag 31 december 2005 04:21 schreef Alfa_Boy het volgende:
Meelen om 4 uur 's nachts![]()
Ontvanger zal ook wel denken![]()
Verkeerde topicquote:Op maandag 2 januari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
Neeeeeeeee, die denkt nog steeds dat Tarzan een filmheld is
quote:Op maandag 2 januari 2006 01:29 schreef Christine het volgende:
het is nog geen tijd toch?
Dat klinkt nu al gezelliger dan dat het daadwerkelijk gaat worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:09 schreef svann het volgende:
De rest van de week informele receptie
Dat staat in de tweede helft van de zin.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:14 schreef Lamon het volgende:
Dat klinkt nu al gezelliger dan dat het daadwerkelijk gaat worden.
Ja, kut is dat. Liever geen verbinding dan een brakke.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:23 schreef broer het volgende:
Mijn internetverbinding is brak en ik baal ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |