Heb ik ook gezien. Was idd best een geslaagde thriller.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef Mike het volgende:
Van een andere categorie was overigens Red Eye, van Wes Craven, een klein thrillertje dat ik verrassend leuk vond. Het is echt een popcornfilm, maar ik vond 'm leuk en spannend.
Ik vond zelfs het stuk in het huis nog best spannend. Maar goed, Craven heeft natuurlijk al eerder laten zien dat 'ie de spanning in een film kan opbouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Was idd best een geslaagde thriller.
Ik heb met dat soort films alleen altijd dat ik het een beetje zat raak richting het einde. De eerste helft van dat soort films is altijd het leukst. Als de boel nog opgebouwd en ontward moet worden.
Maar deze film doet het beter dan veel anderen.
In ongeveer dezelfde stijl vond ik Flightplan juist weer erg matig.
Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien. De muziek ken ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nu we het over films hebben, maak ik een klein sprongetje naar tv-series.
Kijken jullie wel eens naar The Persuaders?? (versierders, of speelvogels volgens de belgen)
Britse misdaadserie met Roger Moore en Tony Curtis in de hoofdrol.
Tony Curtis met z'n 246 gt![]()
![]()
Heerlijke serie met dito intro-muziek
Slaap ze.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:01 schreef Mike het volgende:
Ik ga er vandoor...ik heb al een aantal dagen griep en ik moet eens even flink wat bijslapen.
Trusten voor straks.
Je lacht er zelf om, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:20 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik ga eens een bakkie koffie drinken en een sigaretje roken.....werkt slaapbevorderend zal ik maar zeggen
Kijk in ieder geval gewoon Mysterious Skin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Ja, jongens! Al die filmtips! Alsof de donkere decembermaand nog niet druk genoeg is.
Ja, maar jij hebt ook bekend dat je Frank Boeijen luistert. Dus of dat nu een aanbeveling is...quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:29 schreef Lamon het volgende:
Ik ben man genoeg om te zeggen dat ik voor het eerst sinds tijden gejankt heb als een klein kind tijdens de aftiteling.
Slaappillen of grote hoeveelheden drank.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:31 schreef Alfa_Boy het volgende:
kan gewoon niet slapen op het moment......heb ik al een paar nachten last van....loop dag en nacht te denken over allerlei zaken.......
En je drinkt 's nachts koffie. Zou dat er niet mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:31 schreef Alfa_Boy het volgende:
kan gewoon niet slapen op het moment......heb ik al een paar nachten last van....loop dag en nacht te denken over allerlei zaken.......
Dan moet je er alleen niet vroeg uit hoeven. Anders is het funest.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
Slaappillen of grote hoeveelheden drank.
Dan blijf ik vandaag de hele dag wakker zodat ik vanavond lekker op tijd het bed in kan, om zaterdag fit te zijn......quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:34 schreef broer het volgende:
[..]
En je drinkt 's nachts koffie. Zou dat er niet mee te maken hebben?
Gewoon kijken, broer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:33 schreef broer het volgende:
Ja, maar jij hebt ook bekend dat je Frank Boeijen luistert. Dus of dat nu een aanbeveling is...
Dat is een wel heel aanprijzende aanprijzing.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:38 schreef Lamon het volgende:
Gewoon kijken, broer.
Deze film ontstijgt smaak of voorkeur.
Het is absolute emotie in z'n puurste vorm, zonder een specifiek sfeertje er omheen gegoten. Universeel aangrijpend dus.
Ik wens je veel succes.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:37 schreef Alfa_Boy het volgende:
Dan blijf ik vandaag de hele dag wakker zodat ik vanavond lekker op tijd het bed in kan, om zaterdag fit te zijn......![]()
Dat is een wonderlijke conclusie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dan moet je er alleen niet vroeg uit hoeven. Anders is het funest.
Van drank slaap je veel langer. En van pillen ook, heb ik van horen zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:41 schreef Lamon het volgende:
Dat is een wonderlijke conclusie.
Of je nou je 40+ -urige werkweek om 5 uur 's ochtend of 8 uur 's avonds zou beginnen, het aantal werkuren blijft hetzelfde. Dus bij slaapproblemen zijn de gevolgen ook hetzelfde.
En de oplossingen dus ook.
Da's waar. Maar dat heeft niets met de tijd van opstaan te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
Of je moet goed oppassen wannéér je je middelen gebruikt.
Het is haast zonde om te posten, ze stonden zo mooi in de AT.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat vieren we hier tegenwoordig.
Centraliseren is cruciaal bij zo'n beperkte doelgroep.
Jah man.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
* bikkelt ook mee
* Alpha.&.Omega.-.Sacred.Art.of.Dub.-.1999.-.MP3
Ja erg he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:54 schreef Alfa_Boy het volgende:
Je gaat al reageren op jezelf in het andere bikkel-topic![]()
Woon je in Australie?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Alfa_Boy het volgende:
Boh gek, t is al 4 uur......zometeen komt de zon alweer op![]()
De dagen worden al wel weer langer. Dat is goed te merken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:00 schreef Alfa_Boy het volgende:
Boh gek, t is al 4 uur......zometeen komt de zon alweer op![]()
Dit wil ik nog even uitroepen tot tip van de week!quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:46 schreef Lamon het volgende:
Da's waar. Maar dat heeft niets met de tijd van opstaan te maken.
Vroeger op, betekent vroeger beginnen met deze wondermiddeltjes, later opstaan betekent later beginnen.
De tip staat, ongeacht het tijdstip van arbeid.
Lamon heeft wel vaker van die geniale invallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:05 schreef broer het volgende:
[..]
Dit wil ik nog even uitroepen tot tip van de week!
Veel alcohol op een laat tijdstip deze week, dus.
PGR @ xbox 360?quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:10 schreef Alfa_Boy het volgende:
Boh gek, heb me net toch een paar sjieke slips uitgevoerd![]()
http://img.photobucket.com/albums/v234/Alfa_Boy/7.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v234/Alfa_Boy/6.jpg
De Ford GT40 is ubergeilquote:
Achterwielaandrijving toch??quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:39 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ben zelf onder de indruk van het weggedrag van de Honda S2000's
PTA/GAMquote:Op vrijdag 30 december 2005 04:45 schreef sig000 het volgende:
Wat gebeurd er?Ineens een PTA tipoc?
![]()
*btw, heb een Lancia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |