Zodra de schoolvakantie voorbij is.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:49 schreef Alfa_Boy het volgende:
Wanneer worden we bevorderd tot bikkelsenior ?
Ik val graag door de mand.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:48 schreef broer het volgende:
Mooi gedaan, sig000.
Voel je niet verplicht, hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:05 schreef Mike het volgende:
Even gedag zeggen in dit topic...is al weer even geleden:
Gedag.
Als ik rond dit tijdstip nog wakker ben, dan word ik toch automatisch naar dit gezellige topic toegetrokken.quote:
Dat is het hele bikkelgegeven natuurlijk. Als het makkelijk te realiseren was had het wel anders geheten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:09 schreef Mike het volgende:
Helaas ben ik de afgelopen weken dermate veel aan het werk geweest, dat lang opblijven er niet bij is.
Het is hier uiteraard nog maar semi-gebikkel. Loopt je eigen Bikkeltijd-reeks eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is het hele bikkelgegeven natuurlijk. Als het makkelijk te realiseren was had het wel anders geheten.
Officieel wel. Officieus heb ik die al een jaar geleden opgegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is hier uiteraard nog maar semi-gebikkel. Loopt je eigen Bikkeltijd-reeks eigenlijk nog?
Ja, dat is ook wel weer zo. En laten we wel wezen, zoveel echte bikkels zijn er niet meer over op Fok.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Officieel wel. Officieus heb ik die al een jaar geleden opgegeven.
Dit topic is best genoeg. Twee van zulke topicreeksen is toch overkill.
Trouwens, nu je er toch nog even bent.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:17 schreef Mike het volgende:
Ja, dat is ook wel weer zo. En laten we wel wezen, zoveel echte bikkels zijn er niet meer over op Fok.
Ik neem aan dat je dat puur op jezelf betrok. Er zijn mensen die beiden kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:21 schreef Mike het volgende:
...dat betekent dat ik iets uitvoer overdag.
Oh ja...zeker!quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat puur op jezelf betrok. Er zijn mensen die beiden kunnen natuurlijk.
Mysterious Skin is idd ook samen met A Tale of two Sisters, de enige die ik goed genoeg vond om aan te schaffen dit jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:25 schreef Mike het volgende:
Ik moet zeggen dat het filmjaar me niet meeviel, Lamon. Best wel een aantal aardige films maar weinig echte uitschieters. Van een aantal films weet ik dat je ze al gezien hebt (zoals Mysterious Skin, m'n favoriete film van 2005). Heb je Bin-jip gezien?
Ok, voor jou dan Sin City en Batman Begins.quote:
Het is een film van Ki-duk Kim, die eerder Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring again maakte. Het gaat over een stelletje dat bij mensen inbreekt die een tijdje van huis zijn, zodat ze daar even kunnen leven. Dat levert uiteindelijk de nodige verwikkelingen op, natuurlijk. Het mooie aan deze film is dat er bijna geen dialoog is. Iets dat op het eerste gezicht misschien saai lijkt, maar zo zeker niet uitpakt. Sterker nog, Bin-Jip is een van de betere films van het jaar. Iets dat ook erkend werd door de Nederlandse filmpers die de film op 3 zette over 2005, net na Sin City en Mysterious Skin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:28 schreef Lamon het volgende:
Bin-jip? Nee, niet gezien.
Wat voor soort film is het?
Trusten Shmoopy.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef shmoopy het volgende:
Mike, Biene en Lamon in 1 topic, het sentiment!
Trustezwaai.
Lamon en ik noemden allebei al Mysterious Skin: http://www.imdb.com/title/tt0370986/quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Lijkt me best een interessante film om eens te huren.........nog meer van die ''aparte'' films die je met ons wilt delen
Ik mag het hopen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoezo, gebeurt er wat bijzonders in 2006 dan?
Lekker slapen, beeb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:29 schreef shmoopy het volgende:
Mike, Biene en Lamon in 1 topic, het sentiment!
Trustezwaai.
Hij verkeert dus in goed gezelschap. Dan ga ik zeker een poging wagen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:33 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is een film van Ki-duk Kim, die eerder Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring again maakte. Het gaat over een stelletje dat bij mensen inbreekt die een tijdje van huis zijn, zodat ze daar even kunnen leven. Dat levert uiteindelijk de nodige verwikkelingen op, natuurlijk. Het mooie aan deze film is dat er bijna geen dialoog is. Iets dat op het eerste gezicht misschien saai lijkt, maar zo zeker niet uitpakt. Sterker nog, Bin-Jip is een van de betere films van het jaar. Iets dat ook erkend werd door de Nederlandse filmpers die de film op 3 zette over 2005, net na Sin City en Mysterious Skin.
Ik vond het ook opvallend. Ben de film bv in geen enkel Amerikaans lijstje tegengekomen en ik had het idee dat-ie hier ook niet echt op de radar terecht was gekomen, maar dat viel dus weer erg mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:40 schreef Lamon het volgende:
Stond Mysterious Skin zo hoog op dat critici lijstje, ja?
Cool, ik heb een tijdje terug een topic over die film geopend uit pure frustratie dat niemand em gezien leek te hebben. Doet me deugd dat hij toch kritische erkenning bleek te hebben.
Zeer terecht, alleen al als ik de muziek van de aftiteling draai, krijg ik een brok in mijn keel.
Trusten, Biene.quote:
Overigens nog een aanrader van mijn kant:quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook opvallend. Ben de film bv in geen enkel Amerikaans lijstje tegengekomen en ik had het idee dat-ie hier ook niet echt op de radar terecht was gekomen, maar dat viel dus weer erg mee.
Ok, heel goed...die ga ik proberen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Overigens nog een aanrader van mijn kant:
http://www.imdb.com/title/tt0415978/
Ik vond hem niet goed genoeg om meteen aan te schaffen, maar ben zeker van plan hem nog een keertje te kijken, en misschien wordt ie dan nog beter.
Hij heeft wel iets weg van Happiness, qua poetische treurigheid. Maar dan iets liever en optimistischer.
Heb ik ook gezien. Was idd best een geslaagde thriller.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:51 schreef Mike het volgende:
Van een andere categorie was overigens Red Eye, van Wes Craven, een klein thrillertje dat ik verrassend leuk vond. Het is echt een popcornfilm, maar ik vond 'm leuk en spannend.
Ik vond zelfs het stuk in het huis nog best spannend. Maar goed, Craven heeft natuurlijk al eerder laten zien dat 'ie de spanning in een film kan opbouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Was idd best een geslaagde thriller.
Ik heb met dat soort films alleen altijd dat ik het een beetje zat raak richting het einde. De eerste helft van dat soort films is altijd het leukst. Als de boel nog opgebouwd en ontward moet worden.
Maar deze film doet het beter dan veel anderen.
In ongeveer dezelfde stijl vond ik Flightplan juist weer erg matig.
Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien. De muziek ken ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:55 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nu we het over films hebben, maak ik een klein sprongetje naar tv-series.
Kijken jullie wel eens naar The Persuaders?? (versierders, of speelvogels volgens de belgen)
Britse misdaadserie met Roger Moore en Tony Curtis in de hoofdrol.
Tony Curtis met z'n 246 gt![]()
![]()
Heerlijke serie met dito intro-muziek
Slaap ze.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:01 schreef Mike het volgende:
Ik ga er vandoor...ik heb al een aantal dagen griep en ik moet eens even flink wat bijslapen.
Trusten voor straks.
Je lacht er zelf om, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:20 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik ga eens een bakkie koffie drinken en een sigaretje roken.....werkt slaapbevorderend zal ik maar zeggen
Kijk in ieder geval gewoon Mysterious Skin.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Ja, jongens! Al die filmtips! Alsof de donkere decembermaand nog niet druk genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |