tot morgen slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
![]()
![]()
![]()
Maar goed tot morgen maar weer, duik ook m'n bed in![]()
Nee schat.quote:
Oepsquote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Het nummer klopt niet. Moet 1035 zijnGa je schamen
![]()
Trusteeeeee Snaptnixquote:Op donderdag 29 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
![]()
![]()
![]()
Maar goed tot morgen maar weer, duik ook m'n bed in![]()
Ga jij je maar schamenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Het nummer klopt niet. Moet 1035 zijnGa je schamen
![]()
quote:14/10/2005 @ 12:55
Het is zo ver! Een eigen hotel, het Aero Hotel!!
Het hotel bevindt zich op Kerkstraat 49 in Amsterdam en heeft 18 kamers! Het is altijd zeer gezellig, en is eigenlijk een hotel voor homo’s. Maar natuurlijk zijn hetero’s ook van harte welkom!
Ik heb in de nacht een homo werken, maar overdag draai ik diensten! We gaan binnenkort verbouwen, want het moet wel nodig worden opgeknapt. Dan kunnen er uiteindelijk 26 kamers in. Ook het café gaan we helemaal verbouwen tot een leuke trendy tent, waar je ook terecht kan voor een lekker hapje!
Ik ben nu alles een beetje aan het opzetten, dus als je nieuwsgierig bent kom dan gerust eens langs! De website (die ook nog aangepast wordt) is te vinden op: http://www.aerohotel.nl
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef M-en-A het volgende:
Verjaardagskalender BB5-users leeftijdnoemers-topic
25-03 (1965) LekkerSimpel
Heb je nog steeds niet vanaf 1010 teruggelezen dan??quote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb niets om me voor te schamen.
Kwam het op een ander forum tegen. De bron was geloof ik medialogquote:Op donderdag 29 december 2005 02:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
als het lijstje van Melke klopt, hebben we keus genoeg
Lorenaquote:Op donderdag 29 december 2005 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee schat.
De Bobbette.![]()
Mag ook een Travo zijn.
Als "het" maar niet drinkt.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je nog steeds niet vanaf 1010 teruggelezen dan??![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gut wat was ik blij dat er een nieuwe was en ik geen recht meer had om te posten
Als die pleister blijft zitten mag het wat mij betreft Lorena zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |