Gewoon meezwaaien Coos.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
'k wor helegaar zenuwachtig van dat gezwaai....![]()
Ja ik heb hem gehad, zal morgen of vrijdag je mannetje ff terugmailen. Was vandaag een hectische dag hier, dus is er niet van gekomen. Ik heb wel op de website gekeken.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Bij mij hoef je niet te solliciteren. Heb je de mail wel gehad? dan kunnen we ff de conducteur bijstellen![]()
Zolang ze maar geen Anastacia zingtquote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, een reden om niet te gaan kijken... Flinke domper toen ik dat hoorde.
Truste FBquote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend avondje zo voor iedereen die het bb forum een warm hart toedraagd. Dank voor jullie massale steun en we blijven gewoon doorgaan.
Voor straks allemaal lekker slapen en gezond weer op morgen. Dikke zwaai
Gelukkig!! Zijn er wel al andere BN'ers bevestigd?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kelly is (nog) niet bevestigd hoor! er is nog hoop
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Trusten FB, sweet dreams en tot morgen maar weerquote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was een enerverend avondje zo voor iedereen die het bb forum een warm hart toedraagd. Dank voor jullie massale steun en we blijven gewoon doorgaan.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
en dat willen we ten alle tijden vermijden vriend. Niet dan??quote:Op donderdag 29 december 2005 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je dat doet heb je ook nog eens kans dat je reacties opeens in de geest van het topic zijn![]()
Vond je die zo erg?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zolang ze Sabine maar NOOIT meer binnen laten
Ja dat heet een ega hebbn die niet drinkt dus. Ik moet zeggen, als fijnproever, heel vervelend. Maar niet heusquote:Op donderdag 29 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, wie zal die route helemaal afrijden en overal wat drinken??![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig!! Zijn er wel al andere BN'ers bevestigd?
Officieel nog niks (heb me vanmiddag rotgezocht...) Alleen RTL-boulevard wist te melden dat Viola Holt zeker zou zijn..quote:Op donderdag 29 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
Gelukkig!! Zijn er wel al andere BN'ers bevestigd?
Waar heb je het overquote:Op donderdag 29 december 2005 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
en dat willen we ten alle tijden vermijden vriend. Niet dan??![]()
Neem je tijd, na de sanering is iedereen terug en de rest van de vacatures blijft openquote:Op donderdag 29 december 2005 02:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gehad, zal morgen of vrijdag je mannetje ff terugmailen. Was vandaag een hectische dag hier, dus is er niet van gekomen. Ik heb wel op de website gekeken.
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef teamlead het volgende:
[..]Eerst een week helemaal naar de klote en dan een week herstellen
![]()
![]()
Ik kan niet wachten
![]()
![]()
![]()
Truste slaap heeeeerlijk... tot morgenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
Als ik over Sabine begin dan moet je me stoppen, die snee in dr hand *gillllllllllllllllllllllllllllllllllll* hoe dom ben je????quote:Op donderdag 29 december 2005 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vond je die zo erg?
Trusten FB![]()
tsja..als je viert, moet je het goed doenquote:
Zo komen we wel aan de 10.000.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
heel even dan voor jou speciaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zitten hier veel rijders maar wienig Bobsquote:Op donderdag 29 december 2005 02:33 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ja dat heet een ega hebbn die niet drinkt dus. Ik moet zeggen, als fijnpreveer, heel vervelend. Maar niet heus![]()
Oke, heeft je mannetje nog iets gehoord over promotie??quote:Op donderdag 29 december 2005 02:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neem je tijd, na de sanering is iedereen terug en de rest van de vacatures blijft open![]()
Je gaat nu toch niet ineens vertellen dat je m'n vriend niet ben!!quote:
Wat is DIT voor een post?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef doka het volgende:
Hmm...
als je bron zijonline is: forget it.. die hebben nog nooit iets goed voorspeldquote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Namen van BN'ers die genoemd worden zijn Viola Holt, Kim Holland, Johan Vleminxk, Emile Ratelband, Kelly, Tatjana en Fajah Lourens.
Allemaal uitgekotste artiesten dus...
welke snee in d'r hand of mis ik nu totaal weer ietsquote:Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ik over Sabine begin dan moet je me stoppen, die snee in dr hand *gillllllllllllllllllllllllllllllllllll* hoe dom ben je????![]()
Beetje bobos uit de bushquote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Namen van BN'ers die genoemd worden zijn Viola Holt, Kim Holland, Johan Vleminxk, Emile Ratelband, Kelly, Tatjana en Fajah Lourens.
Laat ze maar in dat huis gaan zitten, dan zullen we ze laten zien wat uitkotsen betekendquote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Nou ik heb er een babbeltje me gemaakt in TIlburg. En er was toch niets verkeerd mee hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Als ik over Sabine begin dan moet je me stoppen, die snee in dr hand *gillllllllllllllllllllllllllllllllllll* hoe dom ben je????![]()
Ik zoek nog een leuke Bobbette voor de oudejaarsnacht. Auto en benzine aanwezigquote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zitten hier veel rijders maar wienig Bobs![]()
Deze lijkt me betrouwbaarder:quote:Op donderdag 29 december 2005 02:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je bron zijonline is: forget it.. die hebben nog nooit iets goed voorspeld
Dikke zwaai en dikke kus voor alle inspanningen en tot morgen!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:31 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dikke zwaai en dikke kus voor alle inspanningen en tot morgen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
als het lijstje van Melke klopt, hebben we keus genoegquote:Op donderdag 29 december 2005 02:40 schreef Manu82 het volgende:
Het maakt volgens mij allemaal geen flikker uit wie er in dat huis zit als er maar iemand inzit over wie we kunnen zeiken
nu ben ik de draad toch effe kwijt hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ze maar in dat huis gaan zitten, dan zullen we ze laten zijn wat uitkotsen betekend
Meer of minder dan zestig kilo?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke Bobbette voor de oudejaarsnacht. Auto en benzine aanwezig![]()
Vooral NIET zoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
nu ben ik de draad toch effe kwijt hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja..als je viert, moet je het goed doen
dus in miijn ogen zeer spectaculair. Laat maar lekker knallenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Tot 70 kg. wil ik er nog wel tegenaan lullen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meer of minder dan zestig kilo?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
![]()
![]()
![]()
Maar goed tot morgen maar weer, duik ook m'n bed in![]()
Die auto of de benzinequote:Op donderdag 29 december 2005 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meer of minder dan zestig kilo?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 02:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
![]()
![]()
![]()
Maar goed tot morgen maar weer, duik ook m'n bed in![]()
Precies!!! Maakt mij het uit wie erin zit, als we de streams maar kunnen volgen en er over kunnen zeiken!!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:40 schreef Manu82 het volgende:
Het maakt volgens mij allemaal geen flikker uit wie er in dat huis zit als er maar iemand inzit over wie we kunnen zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |