Oh dat is lief van jequote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cualllllllllll
Ik vang je dan wel op schat![]()
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef demins het volgende:
Welke nare mailtjes?
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?quote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef Danny het volgende:
Ik zal iedereen even geruststellen. óf het BB5 forum blijft open en ondergaat een naamsverandering, óf er wordt een BBH forum geopend.
IK WIL NIET SPELEN!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!![]()
Hij zal wel een telefoontje van Hummie gehad hebben denk ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... Gut... Speel nou ff mee man!![]()
Wat? Wil je niet met me spelen?quote:
Hij schijnt iets hoogs te zijn binnen Fok... ken hem verder ook nietquote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
Ik las hier het volgende bericht:
[..]
Heeft Danny-boy iets in de melk te brokkelen op het Fok-imperium?
Nou, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat? Wil je niet met me spelen?![]()
En nu in één keer wel? Te laat ik heb al gestemd...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:54 schreef demins het volgende:
Nou, zo'n uitnodiging kan ik natuurlijk niet weerstaan!!!Mag ik weel eerst even wakker worden en ontbijten? Begin maar vast!
Nou die heeft weer eens flink last van d'r hormonen! Wat ben ik toch een bofferd!
Gaat goed komenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
CW en Flugeltje![]()
, ik mis ze nu al
Ik wil niet in een donker gat vallen![]()
en deze BB-Forum?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
In andere topics:
Dit forum gaat vrijdag a.s. sluiten!
Nou kan ik er weer niet opkomen uit welk liedje jou sig komt!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat goed komen
Móet goed komen
Ik vind die BNérs 3X niks als ik dat zo zie.
Laten we het hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat goed komen
Móet goed komen
Ik vind die BNérs 3X niks als ik dat zo zie.
Jij wou me gewoon weer onder je hebben! Vind ik zelf ook het leukstequote:Op donderdag 29 december 2005 11:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En nu in één keer wel? Te laat ik heb al gestemd...![]()
Tis dat je zo oud bent...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:09 schreef demins het volgende:
Jij wou me gewoon weer onder je hebben! Vind ik zelf ook het leukste![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef demins het volgende:
Verdomme Bluezz-ding!!! Heb dan in ieder geval het fatsoen om even te blijven als je post!![]()
![]()
![]()
Eg wel... 55 is tog eg te out hor!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef demins het volgende:
Toch niet te oud voor jou, varkentje?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ik zie het al
The Beatles, Lucy in the sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |