Jezus, hier ook...mijn hart stond gewoon even stil!quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.![]()
Het is te hopen dat snel het subforum Hotel BB wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:59 schreef PH52 het volgende:
Gotver, zit ik ff in V&A en Onzin te koekeloeren, wil ik terug, weg BB. Zit-ie helemaal onder in het scherm, ik dacht echt ff aan een staatsgreep. Pfoeii.![]()
Alleen rijp!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:03 schreef PH52 het volgende:
Trouwens, nou hoor ik al bijna een week "sneeuw aan de kust" nog geen een vlokje gezien !!
nee, dank je 5 cm is voldoendequote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef PH52 het volgende:
Ja, ik wil SNEEUW, minstens een meter, rijp telt niet.![]()
5cm rijp? Dat halen we hier nog niet eens...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
nee, dank je 5 cm is voldoende
waar lees ik hier meer over?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:11 schreef regenworm het volgende:
Wat een toestand vannacht met de dreigende sluiting van dit subforum.
Gelukkig was de uitkomst positief dankzij Danny.
Nu maar hopen dat het Hotel BB subforum snel wordt aangemaakt
In andere topics:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef D.Rose het volgende:
waar lees ik hier meer over?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen op deze goede morgen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |