nee, dank je 5 cm is voldoendequote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef PH52 het volgende:
Ja, ik wil SNEEUW, minstens een meter, rijp telt niet.![]()
5cm rijp? Dat halen we hier nog niet eens...quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
nee, dank je 5 cm is voldoende
waar lees ik hier meer over?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:11 schreef regenworm het volgende:
Wat een toestand vannacht met de dreigende sluiting van dit subforum.
Gelukkig was de uitkomst positief dankzij Danny.
Nu maar hopen dat het Hotel BB subforum snel wordt aangemaakt
In andere topics:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef D.Rose het volgende:
waar lees ik hier meer over?
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef Foreverblue het volgende:
Goedemorgen op deze goede morgen allemaal
Maak je daar maar geen zorgen om... Danny heeft gesproken en zijn wil is wetquote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is een goedemorgen en nu maar hopen dat er snel een nieuwe subforum wordt aangemaakt.
Ik maak me geen zorgen maar ik verwacht dat dit forum morgennacht dicht is en de nieuwe woensdag wordt aangemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen om... Danny heeft gesproken en zijn wil is wet![]()
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen maar ik verwacht dat dit forum morgennacht dicht is en de nieuwe woensdag wordt aangemaakt.
CW komt terug en Flugeltje is hard aan het werk.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.
En ik hoop dat CW weer terugkomt... en flugel, die heb ik ook niet meer gezien![]()
Dan blijf ik even bij je uit de beurtquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
Ben strontchagerijnig wakker geworden! Dat zie ik vandaag niet meer goed komen!
![]()
![]()
![]()
Kijk.... dat is goed nieuws om te horen... en o ja... ik ga er gelijk heenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
CW komt terug en Flugeltje is hard aan het werk.
Ik weet het niet zeker ik denk en hoop van wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk.... dat is goed nieuws om te horen... en o ja... ik ga er gelijk heen
Eg nie?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tis al weer weg...quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het semi gelijktijdig doen... ene dicht andere open. Zodat we niet in een te groot gat vallen. De meeste user zijn rond middernacht hier namelijk.
En ik hoop dat CW weer terugkomt... en flugel, die heb ik ook niet meer gezien![]()
Ik val van de ene verbazing in de andere!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Eg nie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zal geen nare mailtjes meer sturen ok?
Ik werd ook niet blij wakkerquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Cualllllllllllquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef cuall het volgende:
[..]
goedemorgen
![]()
CW en Flugeltje![]()
, ik mis ze nu al
Ik wil niet in een donker gat vallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |