En ze dan misschien gelijk even verkleinen?quote:Op donderdag 29 december 2005 09:16 schreef Xilantof het volgende:
ze waren nog bezig met laden...
maar alvast een opmerking:
't zijn een boel foto's.
kon je niet de eerste beste 10 selecteren ofzo en die eerst posten?
Nee hoor tis best. zo te zien is het meer een fotospam dan iets anders. En er is een centraal topic over zons(op/onder)gangen waar de TS natuurlijk ook een paar foto's per post had kunnen plaatsen, ook allemaal op een fatsoenlijke grootte...quote:Op donderdag 29 december 2005 09:26 schreef HighLander het volgende:
"Het is ook een ellende om het te proberen te bekijken"
Afgezien van 56 K mag er nog wel een hele rits aan waarschuwingen naast
Zelfs met een 100mbit is dit topic zo namelijk niet te doen, puur en al omdat het laden zo lang duurt (comcast.net gek he), en omdat het zo veel is...
-=-
Ik ben maar even zo vrij geweest om er linkjes van te maken... Openingspost kan nog steeds door de TS gewijzigd worden.
Mocht iemand van FOT het er niet mee eens zijn verander ik het met alle liefde terug, maar ik kon amper de paar reacties lezen in het topic.
Ik vind ze niet zo spectaculair genomen.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef StefanP het volgende:
Op de eerste 13 na (tilburg 2004) allemaal in Frisco, TX genomen. Schrik niet van die kop want dat ben ik. De zonsondergangen hier zijn super spectaculair, bijna dagelijks is het raak. In NL zag ik ze maar zelden zo.
Aanvankelijk had je niet echt een keus...quote:Op donderdag 29 december 2005 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me een beetje af of TS verwacht dat er mensen zijn die serieus alle foto's gaan bekijken.
Valt wel mee hoor, zo'n 6 seconden per fotoquote:Op donderdag 29 december 2005 09:19 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
En ze dan misschien gelijk even verkleinen?
Zelfs met een breedband verbinding is dit kut.
faq lezen scheelt al een hoop hoor Pea.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:41 schreef pea4fun het volgende:
@ StefanP
Laat je door de ietwat aangebrande reacties niet weerhouden om mooie foto's te maken en te laten zien, maar houd je een beetje aan de 550 breed regel, en zoek de beste uit
HaHa dan maar?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef ExCibular het volgende:
Niet helemaal ontopic maar TS you make my day.
Ik heb dubbel gelegen om je actie en alle andere geweldige posts! Ook je TT is geweldig!![]()
![]()
Ach die jongen is enthousiast over zijn plaatjes, dat je dan niet eerst de faq gaat lezen kan ik me wel voorstellen, vooral omdat de 550 regel alleen op FOT lijkt te bestaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
faq lezen scheelt al een hoop hoor Pea.
en TS zeg nou zelf, wat zou jij van zo'n topic vinden als een ander 'm had gestart. Dan had je je ook wel even achter je oren gekrabt.
Leuke reactie wel...vooral als je bedenkt dat de modjes hier proberen wat meer mensen op FOT enthousiast te krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:20 schreef HighLander het volgende:
' meteen op terug klikken '
cute
Wat HighLander bedoelt is dat het meestal in zulke gevallen vrij lastig is om de browser te bewegen een pagina terug te gaan omdat deze zo druk bezig is met het ophalen van de foto's.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuke reactie wel...vooral als je bedenkt dat de modjes hier proberen wat meer mensen op FOT enthousiast te krijgen.
Het hele topic is een bashtopic naar een nieuwe user geworden, het "cute" komt dan nog ff als een trap na als die nieuwe user (terecht) kwaad reageert...Ik zou dan ook wegblijven. Als je nieuwe users wil is dit een manier van hoe het niet moet.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat HighLander bedoelt is dat het meestal in zulke gevallen vrij lastig is om de browser te bewegen een pagina terug te gaan omdat deze zo druk bezig is met het ophalen van de foto's.
Het is wel zo netjes voor gebruikers met minder sterke computers om je foto's in het klein te plaatsen en dan een linkje te geven naar de grotere foto's.
Maar dat is niet waar dit topic over gaat! Het gaat over de zonsondergangen van StefanP.
Mja we kunnen het beste even overleggen met TS dan hierover.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het hele topic is een bashtopic naar een nieuwe user geworden, het "cute" komt dan nog ff als een trap na als die nieuwe user (terecht) kwaad reageert...Ik zou dan ook wegblijven. Als je nieuwe users wil is dit een manier van hoe het niet moet.
Maar ik zal er verder mijn mond wel over houden, want je verwacht schijnbaar nog commentaar op de foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |