Ach hij is toch geen partij meerquote:
Ik vond het ook minder....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind /of vondt het niet zo mooi van Neil Young![]()
Het moet zijn: Vind of vond...quote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind /of vondt het niet zo mooi van Neil Young![]()
Dat is helaas waarquote:Op donderdag 29 december 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach hij is toch geen partij meer![]()
Zo dood als een pier!![]()
Probleem ?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het moet zijn: Vind of vond...![]()
Ik kan nooit geloven dat hier zoveel stemmen op zijn gekomenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Ah een christelijk liedje, leuk om mee wakker te worden![]()
Ik heb er niet opgestemdquote:Op donderdag 29 december 2005 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan nooit geloven dat hier zoveel stemmen op zijn gekomen![]()
idd, sinds wanneer hebben Urk, Staphorst en Volendam internetquote:Op donderdag 29 december 2005 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan nooit geloven dat hier zoveel stemmen op zijn gekomen![]()
je schreef vondtquote:
we zijn geen eiland meerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, sinds wanneer hebben Urk, Staphorst en Volendam internet(owja, Volendam wel, we krijgen de Cats zo weer
)
Iemand Jane al gewekt?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, sinds wanneer hebben Urk, Staphorst en Volendam internet(owja, Volendam wel, we krijgen de Cats zo weer
)
nope...kende het nummer niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
owja jij woont er ookmaar je hebt daar toch niet op gestemd hè?
![]()
die moest idd werken. Hopen voor haar dat ze de radio aan heeft op haar werkquote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die zit als het goed is op haar werk....die zal zo wel schrikken dus![]()
owquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
1 van de mooiste clips ooit dit!
Waarvoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
is het nog geen tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |