je schreef vondtquote:
we zijn geen eiland meerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, sinds wanneer hebben Urk, Staphorst en Volendam internet(owja, Volendam wel, we krijgen de Cats zo weer
)
Iemand Jane al gewekt?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
idd, sinds wanneer hebben Urk, Staphorst en Volendam internet(owja, Volendam wel, we krijgen de Cats zo weer
)
nope...kende het nummer niet eensquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
owja jij woont er ookmaar je hebt daar toch niet op gestemd hè?
![]()
die moest idd werken. Hopen voor haar dat ze de radio aan heeft op haar werkquote:Op donderdag 29 december 2005 12:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die zit als het goed is op haar werk....die zal zo wel schrikken dus![]()
owquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
1 van de mooiste clips ooit dit!
Waarvoorquote:Op donderdag 29 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
is het nog geen tijd?
het verhaal erachter niet echt...maar tis gewoon een erg mooi nummerquote:Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef Ericjuh het volgende:
wat een heeeeeeeeeerlijk nummertje!!
ik heb hem gezien!! in Rotterdamquote:Op donderdag 29 december 2005 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is helaas waar* had hem heeeel heeeel heeeel graag een keer live willen zien
ach, je krijgt The Cats ervoor terugquote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef alsem het volgende:
kut, ik heb net een paar leuke liedjes gemist![]()
Eerlijk gezegd vind ik dit ook wel een leuke, maar The Cats zijn hier niet echt populairquote:Op donderdag 29 december 2005 12:50 schreef milagro het volgende:
Dit vind ik dus gewoon een goed nummer, van The Cats
* jaloers isquote:Op donderdag 29 december 2005 12:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb hem gezien!! in Rotterdam![]()
Dit was ook het enige Cats nummer wat ik enigzins te pruimen vind, misschien omdat het niet door henzelf is geschreven. Kan een hoop schelenquote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit ook wel een leuke, maar The Cats zijn hier niet echt populair![]()
Pas wel op, dit topic is erg verslavend heb ik aan sommige mensen ontdektquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is
Hoe was het??
Nu avalon...mooi....
de tijd gaat wel heel snel zo, ik had dit topic eerder deze week moeten bezoeken, de tijd gaat lekker snel op het werk nu... nog 3 uurtjes![]()
Dat zou idd een hoop kunnen verklaren.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dit was ook het enige Cats nummer wat ik enigzins te pruimen vind, misschien omdat het niet door henzelf is geschreven. Kan een hoop schelen
Tot vanavond dan maar Janequote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef peaceman het volgende:
Namens Jane het volgende:
Zeg maar in het Top 2000 topic dat ik me inderdaad al enorm verheug op The Cats.![]()
Ik zit idd op mijn werk met de radio aan. Kan/mag alleen helaas niet posten. Of misschien maar beter ook.
Succes!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:58 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo weer schilderen (mét de radio aan).
Het komende uur in ieder geval The The, ELO en Janis Joplin.
En Gino Vanelli, danzkij de ANWB
Is al te laat vrees ik.... maar na vandaag ben ik vrij en heb ik minder tijd om hier te posten.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pas wel op, dit topic is erg verslavend heb ik aan sommige mensen ontdekt![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is al te laat vrees ik.... maar na vandaag ben ik vrij en heb ik minder tijd om hier te posten.
Thanx!quote:Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Succes!
En geniet van de muziek natuurlijk![]()
![]()
Bobje wasquote:Op donderdag 29 december 2005 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* jaloers is
Hoe was het??
Nu avalon...mooi....
de tijd gaat wel heel snel zo, ik had dit topic eerder deze week moeten bezoeken, de tijd gaat lekker snel op het werk nu... nog 3 uurtjes![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]omgekeerde wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |