Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 29 december 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb echt niks met marvin gaye
Inderdaad... ik kende dat nummer neit ook niet die er nu op is.. toch wel....quote:Op donderdag 29 december 2005 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
moody blues zijn altijd wel leuk
ook lekker depri
en 1 van hun minderequote:Op donderdag 29 december 2005 10:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dit is heerlijk fout !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ow en geen songteksten meer nuquote:Op donderdag 29 december 2005 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo, ff doesjen en ff kijken me trui nog gewend is aan de kou
Tot laters luistervriendjes
Misschien heb je geluk, en is I_doubt snel onlinequote:Op donderdag 29 december 2005 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow en geen songteksten meer nu![]()
In ieder geval doesjze
Welke van Kate heb ik gemist dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
de 2e vandaag van Kate Bush volgens mij.....
Je favoriete... Running up that Hillquote:Op donderdag 29 december 2005 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke van Kate heb ik gemist dan?
Mijn favoriet is Man with the child in his eyes.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je favoriete... Running up that Hill
Nu leuke plaat..... Streets of London
even letten op het laatste nummer van dit uur d_h.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef dolle_hond het volgende:
streets of london
vorig jaar een docuutje bij gogo
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Man with the child in his eyes.
Ow dat wist ik niet eens...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Man with the child in his eyes.
Ik heb vorig jaar niet alle gogo's gezien... en nu kan ik helaas ook niet alles zien, rottijd voor mij... kind enz. Ben wel aan het opnemen als ik het niet vergeet.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef dolle_hond het volgende:
streets of london
vorig jaar een docuutje bij gogo
Heb nota bene jij mijn top 100 niet eens gelezen dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens...zo hoor/ontdek ik nog eens wat
wij ookquote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niet alle gogo's gezien... en nu kan ik helaas ook niet alles zien, rottijd voor mij... kind enz. Ben wel aan het opnemen als ik het niet vergeet.
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb nota bene jij mijn top 100 niet eens gelezen dan?![]()
staan ze niet ook bij Uitzending gemist?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar niet alle gogo's gezien... en nu kan ik helaas ook niet alles zien, rottijd voor mij... kind enz. Ben wel aan het opnemen als ik het niet vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |