Di-rectquote:Op donderdag 29 december 2005 13:29 schreef Modus het volgende:
Ik vind de versie van Di-rect een stuk beter..
Ow dat lijkt me erg vervelend. Ik ken het gevoel een beetje mn zoon is de ene week bij zn vader en de andere week bij mij... maar een paar weken per jaar je kind zien, is wel heel weinig...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zij woont bij haar moeder in Noorwegen en ik hier in Rotterdam, dus ik zie haar maar een paar weken per jaar![]()
Je mag je vergissen, want vergissen is menselijkquote:Op donderdag 29 december 2005 13:29 schreef Modus het volgende:
Ik vind de versie van Di-rect een stuk beter..
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Paltos het volgende:
Wat is er nu op?
Zijn vriendschap met een rat (dier), dat Ben heettequote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef MrBadGuy het volgende:
noemde hij Michael Jackson een rat![]()
![]()
Tis idd eerder een pot duo penottiquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef MrBadGuy het volgende:
noemde hij Michael Jackson een rat![]()
![]()
owwww...quote:Op donderdag 29 december 2005 13:35 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zijn vriendschap met een rat (dier), dat Ben heette
typisch avondnummer. Overdag is er weinig aanquote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef I_doubt het volgende:
Avond muziek waarbij je in elkaars armen ligt, schuifelend over de dansvloer![]()
Hmmm peaceman en ik niet....quote:Op donderdag 29 december 2005 13:36 schreef I_doubt het volgende:
Avond muziek waarbij je in elkaars armen ligt, schuifelend over de dansvloer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |