Vanavond zal ik ze wel even maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:19 schreef One_conundrum het volgende:
dan wacht ik met smart op de foto's met de digi cam, maar bedankt voor je moeite
ah asos weer up.quote:
Schattigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
mijn galajurk voor donderdag
Ja erg sexy!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef Seauphie het volgende:
Gister nog 'n vestje en 'n broek gekocht, dus meteen maar even met alles op de foto (en riem + horloge, voor de oplettenden)!
[afbeelding]
yeah nice!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Staat er alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, dit gaan we ook terug zien op SF?Die bovenste Borrelli vind ik een hele mooie kleur!
waar gekocht als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef Cols het volgende:
Cast Iron Trui:
[afbeelding]
Plaatje komt van life and cooking site.
Leukquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Mooi!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Meer foto's!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef sefer het volgende:
[afbeelding]
Hoe is die van de voorkant? Gewoon egaal wit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:00 schreef wh00t het volgende:
Tijdje terug gekocht maar nog niet geshowed en ook niet gedragen:
Voor uitgaan en lekker casual:
[afbeelding]
Leuke sjaal, waar gehaald en hoeveel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:42 schreef T3rr0r het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe sweater
[afbeelding]
En een nieuwe sjaal.
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef zenith_ust het volgende:
vanavond na de stad maat van me telefoon halen zo lang gestaan om abbo af te sluiten etc.
geen schoenen meer kunnen halen
morgen deze halen
[afbeelding]
die heb ik ook aangepast, zitten wel fijn maar staan me echt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:34 schreef zenith_ust het volgende:
vanavond na de stad maat van me telefoon halen zo lang gestaan om abbo af te sluiten etc.
geen schoenen meer kunnen halen
morgen deze halen
[afbeelding]
Ja, met een hele kleine geborduurde en dunne 'badge' op de linkerborst (vanaf jezelf gezienquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe is die van de voorkant? Gewoon egaal wit?
Probeer het hier eens [Centraal] Ik zoek een kledingstuk #8 .quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Sannelie het volgende:
Nou ik kan het goede topic niet vinden dus zet ik het hier maar neer. Ik ben op zoek naar een lichtbruin leren (nepleer is ook goed) jasje. Kort model; tot de heupen ongeveer. Ik kan dit echt nergens vinden dus misschien weet een van jullie het?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:55 schreef Sannelie het volgende:
Nou ik kan het goede topic niet vinden dus zet ik het hier maar neer. Ik ben op zoek naar een lichtbruin leren (nepleer is ook goed) jasje. Kort model; tot de heupen ongeveer. Ik kan dit echt nergens vinden dus misschien weet een van jullie het?
tovquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Mijn 2 nieuwste aankopen :
Vintage T-shirt (via internet) :
[afbeelding]
...
Waar heb je die gekocht? Daar zoek ik al een jaar naar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:14 schreef BrauN het volgende:
Ik heb zelf geen foto kunnen maken, maar ik heb me vandaag deze broek gekocht:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |