Ik heb ook nog veel vintage T-shirts (oa Led Zeppelin,Ramones,Sex Pistols,AC/DC,Thin Lizzy,etc)maar die van MC5 is vrij moeilijk aan te komen.Ik kan wel aan 'n T-shirt van The Clash komen,niet van China Rocks,maar ook met 'n draak.Laat maar weten.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Vandaag in Eindhoven gehaald,in een of ander 2de hands-winkeltje.Samen voor maar 25 euro (èn nog belangrijker;de juiste maat!) :
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zoek trouwens nog 2 vintage T-shirts:
The Clash - China Rocks
MC5 - concert T-shirt
Dus mocht iemand tips hebben.....![]()
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik kan wel aan 'n T-shirt van The Clash komen,niet van China Rocks,maar ook met 'n draak.Laat maar weten.....![]()
Ja en ook meteen je nieuwe vest/trui als je hem aan hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....![]()
Deze bedoel ik:quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Dannie_Dorka het volgende:
[..]
Zou je er 'n foto van kunnen posten.....![]()
Die wil ik ook! Waar??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
in t zwart.
normaal doe ik niet aan zulke shirts, maar ik moest erom grinniken dus heb ik em maar gekocht
Dat Led Zeppelin shirt zeer coolquote:
Heb je die ook echt vanaf die website? staan wel een paar leuke shirts tussen..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:43 schreef Jajong het volgende:
[afbeelding]
in t zwart.
normaal doe ik niet aan zulke shirts, maar ik moest erom grinniken dus heb ik em maar gekocht
Hij bedoelt dat we zelf wel kunnen zien dat dat ding niet duur wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:27 schreef manou het volgende:
wat boeit dat nou?
Als je nou dat vogel shirtje aan doet als je naar silly gaat herken ik je zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Seauphie het volgende:
Basic blousje:
[afbeelding]
Shirtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Riemen:
[afbeelding]
En dan doe ik m'n horloge er meteen ook maar even bij:
[afbeelding]
Is het iemand anders met hetzelfde shirtjequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je nou dat vogel shirtje aan doet als je naar silly gaat herken ik je zeker![]()
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef taart het volgende:
G-star blouse en broek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een apart shirtje, waar vind je zoiets?quote:
Denimbirds is de vrouwenlijn van Nudie Jeans...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat een apart shirtje, waar vind je zoiets?
Ah okequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Molluck het volgende:
[..]
Denimbirds is de vrouwenlijn van Nudie Jeans...
http://www.denimbirds.com/storefinder/storefinder.php
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Setambre het volgende:
[..]
Is het iemand anders met hetzelfde shirtje![]()
Leuk!Vooral 't blousje en de horloge vind ik mooi.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:10 schreef Seauphie het volgende:
Basic blousje:
[afbeelding]
Shirtje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Riemen:
[afbeelding]
En dan doe ik m'n horloge er meteen ook maar even bij:
[afbeelding]
Chill Out! Bijenkorf Groningenquote:
Forum Opties | |
---|---|